Envy Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Shit, jeg hadde blitt så flau at jeg hadde dævva tror jeg Min lenke 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Ja, dette er jo helt utrolig! Jeg så det heromdagen, vet ikke hva jeg skal si. Vet ikke hva jeg selv hadde sagt, sikkert sittet slik :O med tårer i øynene og prøvd å ikke sluke hele kinosalen haha. Utrolig gjennomtenkt da, det skal han virkelig ha, på en måte fantastisk, på en måte fantastisk flaut for henne hehe. 2
sequin Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 jaa så det i går, var ei som postet det samme her inne. Det er utrolig fint da :D 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Offenig frieri, huff. Jeg grøsser like mye hver gang jeg ser noe slikt. Hvis noen hadde spurt meg hva som er det viktigste med et frieri så ville jeg svart at vi er alene. Men folk er vel forskjellige. Noen er private av seg, mens andre syns det er topp å bli fridd til på et fotballstadion.
Envy Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2011 Offenig frieri, huff. Jeg grøsser like mye hver gang jeg ser noe slikt. Hvis noen hadde spurt meg hva som er det viktigste med et frieri så ville jeg svart at vi er alene. Men folk er vel forskjellige. Noen er private av seg, mens andre syns det er topp å bli fridd til på et fotballstadion. Haha, det er akkurat slik jeg tenker også! Var derfor jeg kjente at jeg nesten ble flau på hennes vegne når jeg så denne videoen! For all del, sikkert litt koselig også, og morsomt å se tilbake på senere. Men likevel, jeg for min del ser på frieri som en mer personlig og privat affære!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Tenk så forferdelig om hun faktisk hadde sagt Nei.... Det kan en jo gjøre, selv om man elsker den som frir, betyr ikke at en nødvendigvis er klar for ekteskapet. Han må ha vært riiiiimelig sikker hehe.
Tropic Skrevet 21. mai 2011 #10 Skrevet 21. mai 2011 Pinlig, pinlig, pinlig! Blir jeg fridd til offentlig svarer jeg nei Det hadde vært så pinelig!!! 1
MissStiles Skrevet 21. mai 2011 #11 Skrevet 21. mai 2011 Likte det jeg!! Sikkert ikke veldig enkelt å få til! 1
Envy Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 21. mai 2011 Sånn hadde det nok gått for min del. Stakkars mann! Det er jo enda verre enn den første videoen
Gjest Doh Skrevet 21. mai 2011 #14 Skrevet 21. mai 2011 Kjenner en som gjorde noe av det samme. Er daglig leder på en kino og lagde en powerpoint-presentasjon som ble vist da samboeren skulle på babykino Kjemperomantisk :) 2
bukett Skrevet 21. mai 2011 #16 Skrevet 21. mai 2011 Shit, jeg hadde blitt så flau at jeg hadde dævva tror jeg Min lenke Jeg synes det var kjempeflott! Veldig bra initiativ av mannen som frir til henne! Skulle ønske det samme skjedde meg...
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #17 Skrevet 21. mai 2011 Jeg dør av den nummer 2, noe så flaut!! Haha, ha huff. Hu dama kunne jo prøvd å spille med i hvertfall da. Stakkars fyr.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #18 Skrevet 21. mai 2011 Haha, ha huff. Hu dama kunne jo prøvd å spille med i hvertfall da. Stakkars fyr. Tja, det er jo risikoen han tar ved å gjøre det offentlig. Hadde det vært mindre traumatisk om hun hadde sagt ja, og så gitt ham en på tygga og slått opp etterpå?
Tropic Skrevet 22. mai 2011 #19 Skrevet 22. mai 2011 Likte det jeg!! Sikkert ikke veldig enkelt å få til! Det kan det absolutt være romantisk osv, men man bør være veldig sikker på at vedkommende som blir fridd til liker den type oppmerksomhet!
Gjest HLHD Skrevet 22. mai 2011 #20 Skrevet 22. mai 2011 Tja, det er jo risikoen han tar ved å gjøre det offentlig. Hadde det vært mindre traumatisk om hun hadde sagt ja, og så gitt ham en på tygga og slått opp etterpå? Hvem i alle dager slår noen fordi de frir til en?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå