Gå til innhold

Noe annet enn kake til bursdag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På arbeidsplassen min er det vanlig at den som har bursdag tar med seg kake til jobb den dagen. Jeg kunne ha tenkt meg å ta me noe annet enn kake, men hva da? Det må være lett å frakte til jobb og noe som ikke koster flesk å lage til over 25 personer. Er det noen som kan hjelpe meg med forslag??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

pannekaker, sveler, vafler o.l og syltetøy?

Gjest *smak*
Skrevet

Vafler med rømme og syltetøy.. Kransekakestenger... Boller..

Gjest Mauna Lee
Skrevet

Et stort fristende fruktfat?

Skrevet (endret)

Fruktsalat?

Om man skal lage fruktsalat fra frisk frukt til 25 personer blir det fort en liten formue. Frukt er dessverre ikke spesielt billig.

Hva med muffins? De trenger ikke være søte. Google "matmuffins" så finner du litt av hvert.

Endret av fruBeist
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Boller med smør/syltetøy/ost er kjempegodt.

Skrevet

Om man skal lage fruktsalat fra frisk frukt til 25 personer blir det fort en liten formue. Frukt er dessverre ikke spesielt billig.

Hva med muffins? De trenger ikke være søte. Google "matmuffins" så finner du litt av hvert.

det kommer vel strengt talt ann på hva slags frukt en velger... går jo fint ann å bruke noe hermetisk også. og så kommer det an på hvor mye hver enkelt kollega pleier å spise. Jeg arbeider sammen med ca 25 stk og ser ikke på det som uoverkommelig å lage en fruktsalat. Det var bare et forslag ;)

Gjest Tjoms
Skrevet

Hummus og masse grønnsaker til å dippe med.

Evnt du kan lage rawfood-pai! Kjempegodt, enkelt, og trenger ikke koste skjorta.

Skrevet

Fruktsalat og is??

Skrevet

hermetisert "frukt-coktail" (usikker på skrivemåten!) er billig på blant annet Europris. En stor bolle eller to med det, og en skål med krem til`? Hvis dere har tilgang på skåler og skjeer på jobben da:)

Grønnsaker/frukt og dipp trenger ikke være dyrt. First price gulrøtter, epler, stangselleri, kålrot.. Bare å velge de billigste variantene. Trenger jo strengt talt ikke mange bitene til hver heller:)

AnonymBruker
Skrevet

Birthday flan

Skrevet (endret)

Jeg tror at jeg ville satset på fruktsalat med litt sjokolade på toppen og kanskje mascarponekrem.

Endret av Tears.of.the.Sun
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å blande frisk frukt og hermetisk fruktcocktail. Det pleier å bli bra. Og så kan man jo som nevnt over ha krem til, eventuelt is, eller hjemmelaget vaniljesaus. Og gjerne litt sjokoladestrø (som nevnt over) eller sjokoladesaus til topping, og grovhakkede valnøtter. Da får folk velge selv om de vil ha en sunn eller usunn variant. :)

Skrevet

Birthday flan

Happy birthday, here's some goo! :fnise:

Skrevet

pizzasnurrer, fylte horn :) nam nam jeg tror jeg må bake i morgen :)

Skrevet

Nå er jeg spent - Hva endte du opp med, ts? :)

Skrevet

Makroner :spise:

Selv om det kan bli litt dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...