Gå til innhold

veldig plaget med hetetokter.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste månedene har jeg hatt store plager med hetetokter, det er snakk om ver eneste dag og natt. når jeg får det så renner svetten og jeg må bare komme meg ut i kulden eller få av meg klerne får det er så ubehagelig. det går som regel over etter et par minutter, og da blir jeg som regel kjølig etterpå. er utrolig plagsomt, spessielt når jeg får det på jobben og må gå der våt i trynet. Eneste jeg har funnet når jeg googla det er overgangsalderen. og jeg er bare 26 år så det er det IKKE!! :) Men hva kan det være? :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ts her.. beklager forferdelig med skrivefeil, skriver egentlig dialekt og skulle prøve gjøre meg litt mer fårståelig ;)

Skrevet

Gå til legen og få tatt en blodprøve. Kan være hormonsvingninger. Jeg fikk voldsomme hetetokter da jeg gikk på pergotime, som er et preparat for å få eggløsning. Overgangsalder gir også svinginger i hormoner, derfor er hetetokter et av symptomene. Det kan være at du har hormonforstyrrelser som minner om overgangsalderen. Går du på noen medisiner eller naturpreparater som virker inn på hormonene i kroppen?

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :) vet ikke om det har noe og si, men jeg blir kvalm neste hver gang jeg spiser. ikke mye, men småkvalm. har også siste tiden vert plaget med sure oppstøt, noe jeg aldri har hatt før.. jeg begynte på p-sprøyte ijen for 2 måneder siden, etter nesten 2 år uten. men sure oppstøt har jeg hatt lenger. skal ikke si med sikkerhet men tror hetetoktene også har vart lenger..

AnonymBruker
Skrevet

ingen andre som vet hva det kan ver?

Skrevet

kansje du reagerer på Psprøyta?

Jeg gikk på cerazette i en periode og jeg svetta flere liter om dagen.Skikkelige hetetokter.

Legen fant ingenting på blodprøver ,hormoner var ok.

Jeg har nå gått tilbake til Diane ppiller og hetetoktene har sluttet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...