Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lagd nytt design på buffy-siden min, og vil gjerne høre hva dere synes om den!

Buffynet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakkert! :D

Og vakker koding ;-)

Kvifor går du ikkje inn i profilen din og legg inn URL'en til sidene?

Skrevet

Kvifor går du ikkje inn i profilen din og legg inn URL'en til sidene?

Ja, hvorfor ikke.. Nå er den ihvertfall lagt til :D

Skrevet

MEn du... Jeg gikk inn på galleriet, og det andre bildet viser dette:

http://buffy.tulipz.com/bbuffy1.html

Er du heeeelt sikker på at det bildet har noe med buffy å gjøre? På meg ser det bare ut som et bilde som ikke har noe med serien å gjøre, men som rett og slett viser Sarah Michelle Gellar sine pupper.

:wink:

Skrevet

Det der er da vitterlig Buffy sine pupper!

:ler:

(Skal titte omkring på sidene siden jeg er nyfrelst fan)

Skrevet
MEn du... Jeg gikk inn på galleriet, og det andre bildet viser dette:

http://buffy.tulipz.com/bbuffy1.html

Er du heeeelt sikker på at det bildet har noe med buffy å gjøre? På meg ser det bare ut som et bilde som ikke har noe med serien å gjøre, men som rett og slett viser Sarah Michelle Gellar sine pupper.

:wink:

Du har et poeng der!

Skrevet

Er det forresten et Xander-sitat mine øyne skuer der?

Skrevet

aaaaaaaaaaaaaah jeg leste altfor mye.

nå vet jeg ting jeg ikke skulle visst.

men hvem er kennedy?

Skrevet

Det kommer profil om henne og. Hun er en potensiell slayer.

Skrevet

Et lite tips: dersom man ikke har fulgt så innmari godt med i serien er det ikke så greit å vite hvem som er hvem, så kanskje hadde det vært en ide på listen over skuespillerne, å sette rollenavnet i parantes? (Eller omvendt)

Skrevet

Jo, det var en veldig god idè! Skal få gjort det så fort jeg får tid. Og en annen ting, siden tar utgangspunkt i alle 7 sesongene, så hvis du ikke vil vite hva som skjer bør du kanske ikke lese på siden. Det burde jeg sagt med en gang :oops:

Skrevet
Et lite tips: dersom man ikke har fulgt så innmari godt med i serien er det ikke så greit å vite hvem som er hvem' date=' så kanskje hadde det vært en ide på listen over skuespillerne, å sette rollenavnet i parantes? (Eller omvendt)[/quote']

Var det noe sånt du tenkte på?

Skrevet

tips: kanskje man kan komme til hovedsiden dersom man trykker der det står bufftnet eller meny?? fordi det var ganske vanskelig/ubrukervennlig å seden hovedmenylinken helt nederst med en gang..

ellers, glemte jeg å si at det var en kjempeflott side:) sjitbra lagd:)

Skrevet

Dæsken døtte, du er kjapp i vendingen! :lol:

Det var akkurat slik jeg mente, ja. :)

Skrevet
tips: kanskje man kan komme til hovedsiden dersom man trykker der det står bufftnet eller meny?? fordi det var ganske vanskelig/ubrukervennlig å seden hovedmenylinken helt nederst med en gang..

Nå har jeg gjort sånn at man kan klikke på meny for å komme til hovedsiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...