Iselilja Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 Jeg har lagd nytt design på buffy-siden min, og vil gjerne høre hva dere synes om den! Buffynet
Crazee Skrevet 9. november 2003 #3 Skrevet 9. november 2003 Vakkert! :D Og vakker koding ;-) Kvifor går du ikkje inn i profilen din og legg inn URL'en til sidene?
Iselilja Skrevet 9. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2003 Kvifor går du ikkje inn i profilen din og legg inn URL'en til sidene? Ja, hvorfor ikke.. Nå er den ihvertfall lagt til :D
Achmed Skrevet 9. november 2003 #5 Skrevet 9. november 2003 MEn du... Jeg gikk inn på galleriet, og det andre bildet viser dette: http://buffy.tulipz.com/bbuffy1.html Er du heeeelt sikker på at det bildet har noe med buffy å gjøre? På meg ser det bare ut som et bilde som ikke har noe med serien å gjøre, men som rett og slett viser Sarah Michelle Gellar sine pupper.
Gjest Starya Skrevet 9. november 2003 #6 Skrevet 9. november 2003 Det der er da vitterlig Buffy sine pupper! (Skal titte omkring på sidene siden jeg er nyfrelst fan)
Iselilja Skrevet 9. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2003 MEn du... Jeg gikk inn på galleriet, og det andre bildet viser dette: http://buffy.tulipz.com/bbuffy1.html Er du heeeelt sikker på at det bildet har noe med buffy å gjøre? På meg ser det bare ut som et bilde som ikke har noe med serien å gjøre, men som rett og slett viser Sarah Michelle Gellar sine pupper. Du har et poeng der!
Gjest Starya Skrevet 9. november 2003 #8 Skrevet 9. november 2003 Er det forresten et Xander-sitat mine øyne skuer der?
Gjest Starya Skrevet 9. november 2003 #10 Skrevet 9. november 2003 Jada. DER funker hukommelsen godt, ja.
CeNedra Skrevet 9. november 2003 #11 Skrevet 9. november 2003 aaaaaaaaaaaaaah jeg leste altfor mye. nå vet jeg ting jeg ikke skulle visst. men hvem er kennedy?
Iselilja Skrevet 9. november 2003 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2003 Det kommer profil om henne og. Hun er en potensiell slayer.
Gjest Starya Skrevet 9. november 2003 #14 Skrevet 9. november 2003 Et lite tips: dersom man ikke har fulgt så innmari godt med i serien er det ikke så greit å vite hvem som er hvem, så kanskje hadde det vært en ide på listen over skuespillerne, å sette rollenavnet i parantes? (Eller omvendt)
Iselilja Skrevet 9. november 2003 Forfatter #15 Skrevet 9. november 2003 Jo, det var en veldig god idè! Skal få gjort det så fort jeg får tid. Og en annen ting, siden tar utgangspunkt i alle 7 sesongene, så hvis du ikke vil vite hva som skjer bør du kanske ikke lese på siden. Det burde jeg sagt med en gang :oops:
Iselilja Skrevet 9. november 2003 Forfatter #17 Skrevet 9. november 2003 Et lite tips: dersom man ikke har fulgt så innmari godt med i serien er det ikke så greit å vite hvem som er hvem' date=' så kanskje hadde det vært en ide på listen over skuespillerne, å sette rollenavnet i parantes? (Eller omvendt)[/quote'] Var det noe sånt du tenkte på?
CeNedra Skrevet 9. november 2003 #18 Skrevet 9. november 2003 tips: kanskje man kan komme til hovedsiden dersom man trykker der det står bufftnet eller meny?? fordi det var ganske vanskelig/ubrukervennlig å seden hovedmenylinken helt nederst med en gang.. ellers, glemte jeg å si at det var en kjempeflott side:) sjitbra lagd:)
Gjest Starya Skrevet 9. november 2003 #19 Skrevet 9. november 2003 Dæsken døtte, du er kjapp i vendingen! Det var akkurat slik jeg mente, ja.
Iselilja Skrevet 10. november 2003 Forfatter #20 Skrevet 10. november 2003 tips: kanskje man kan komme til hovedsiden dersom man trykker der det står bufftnet eller meny?? fordi det var ganske vanskelig/ubrukervennlig å seden hovedmenylinken helt nederst med en gang.. Nå har jeg gjort sånn at man kan klikke på meny for å komme til hovedsiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå