marieee Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har fått feber og ligger i sengen og sturer. Jeg er på slankern og frykter at dette vil ødelegge min nye sunne livsstil ettersom det eneste jeg har lyst på er usunne ting + at jeg ikke får trent. Noen tips til sunn febermat? Matlysten er på bunn og jeg ønsker å holde meg på vanlig kcalunderskudd sånn at jeg ikke går i sparemodus...
Supraspinatus Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har fått feber og ligger i sengen og sturer. Jeg er på slankern og frykter at dette vil ødelegge min nye sunne livsstil ettersom det eneste jeg har lyst på er usunne ting + at jeg ikke får trent. Noen tips til sunn febermat? Matlysten er på bunn og jeg ønsker å holde meg på vanlig kcalunderskudd sånn at jeg ikke går i sparemodus... Drit i slankekur når du er syk. Når du har feber trenger kroppen mer næring. Matlysten er ofte på bunn, så da trenger du næringsrike ting. Drikk væske med sukker i. F.eks brus uten kullsyre, eplemost blandet med farris, isotoniske sportsdrikker, sjokomelk, etc. Av mat bør du spise det du har lyst på. Spiser du for lite risikerer du at du blir syk lenger. I tillegg øker det sjansen til å få andre infeksjoner som halsbetennelse, ørebetennelse, bronkitt, osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå