Gå til innhold

Den typiske KGkvinnen


Benedicte22

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg har på sett og vis motsatt syn på det. Her spiser alle sunt, alle lager mat fra bunnen, går tur med kjæresten hver kveld, har en stor bufferkonto som de har spart siden komfirmasjonen, de har A og B i alle fag, søte unger med rare navn og alltid ryddig hus.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den typiske KGkvinne er vel den som lager slike tråder som dette? :gjeiper:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Får pengene sine fra NAV, har angst, er feit og nekter mannen sin sex. Hva faen gjør jeg her inne?

Jeg er atypisk jeg, da :fnise:. Ikke noe av dette passer på meg. Dessuten har jeg ingen mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppramsing av typiske trekk ved KG-kvinner:

- Har en eller annen form for psykiske problemer.

- Er stemor og sliter med at mannens eks er vanskelig og kravstor.

- Er pen, men har møtt mye motgang pga sitt vakre utseende

- Synes det er ok å drikke et glass vin til maten sammen med barn, men blir aldri synlig beruset

- Dater mye, men sliter med å få seg kjæreste

- Tjener mer enn mannen sin

- Har aldri fått økonomisk hjelp hjemmefra, men klarer seg bra i dag

- Er gravid

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Har trådstarter fått litt mer motbør her inne enn hun ønsket..?

"Den typiske KG-kvinnen" finnes ikke. Statistisk sett kan det sikkert manes frem en sånn en, men det vil være meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Er dette:

a) et uttrykk for at TS er ca lite sjarmis som en flatlus?

b) er dårlig forsøk på et humoristisk innlegg?

Jeg mener, et innlegg med tittelen Den typiske KG kvinnen er jo en gullgruve, det er ikke måte på hva man kan trekke inn og fleipe med. Også er alt du klarer å komme med plattheter som vekt, utroskap og NAV? Skuffa!

Jeg er faktisk litt usikker hva det er, men i humorens navn håper jeg på alteraniv a.. :popcorn:

Endret av Vampen
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette:

a) et uttrykk for at TS er ca lite sjarmis som en flatlus?

b) er dårlig forsøk på et humoristisk innlegg?

Jeg er faktisk litt usikker.. :popcorn:

Noen som tydeligvis følte seg truffet her :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Noen som tydeligvis følte seg truffet her :fnise:

Truffet? Ja, gid, jeg døde nesten! Jeg syntes heller det var en ekstremt dårlig utnyttelse av trådens potensiale.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Får pengene sine fra NAV, har angst, er feit og nekter mannen sin sex. Hva faen gjør jeg her inne?

Under opplæring? :vetikke:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi henne den tilfredsstillelsen å synke ned på hennes nivå. :fy_fy:

Det trenger du ikke bekymre deg for, det var ikke akkurat skrevet seriøst ;)

Trodde det var tydelig da det bare var 4 ord, som var skrevet særdeles lettvint. jeg skrev det for å vise at jeg ikke gidder å ta henne seriøst ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har på sett og vis motsatt syn på det. Her spiser alle sunt, alle lager mat fra bunnen, går tur med kjæresten hver kveld, har en stor bufferkonto som de har spart siden komfirmasjonen, de har A og B i alle fag, søte unger med rare navn og alltid ryddig hus.

:ler:

Er slik eg tenkjer at ei typisk KG-dame er og ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis en typisk KG-kvinne.. Bortsett fra sexen da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den typiske KG-dame:

- Er gravid

- Har kjempelyst til å bli gravid

- Prøver for harde livet å bli gravid

- Lurer på om hun kan være gravid

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG-kvinnen vet alltid best! Dessuten er hun enten en 10'er eller en 1'er utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle Gunnes

Hahaha dagens :skratte:

Men det er glemt en ting:

KG Kvinnene tar seg selv alt for høytidelig :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Ikke overraskende er det et par av de som er enige med TS her inne jeg nok har minst til overs for....

Total mangel på selvinnsikt, refleksjon og normal høflighet. Om man skal dømme fra innleggene ihvertfall.

Har heller en hvilkensomhelst evigvarende NAVklient som samtalepartner/bekjent/venn enn en type person som TS fremstiller seg selv som.

Jeg kan jo minne deg og de andre enige på at den obligatoriske skolegangen deres(om dere har fullført), tannlege, foreldrenes mottatte barnetrygd, veiene du går på.....igrunnen det aller meste du bedriver med er sponset av akkurat nøyaktig samme statsbudsjett som NAVmidlene kommer fra. Det kalles skatt - som du vel knapt har begynt å betale på enda? Eller hva? Så da er jo du like mye sponset som den såkalte "typiske" KGkvinnen?

Menne, Benedicte22 - jeg er oppriktig interessert; hva driver du med da på dagtid/fritid som er høystatus og bedre enn den jevne KGkvinne?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende er det et par av de som er enige med TS her inne jeg nok har minst til overs for....

Total mangel på selvinnsikt, refleksjon og normal høflighet. Om man skal dømme fra innleggene ihvertfall.

Har heller en hvilkensomhelst evigvarende NAVklient som samtalepartner/bekjent/venn enn en type person som TS fremstiller seg selv som.

Jeg kan jo minne deg og de andre enige på at den obligatoriske skolegangen deres(om dere har fullført), tannlege, foreldrenes mottatte barnetrygd, veiene du går på.....igrunnen det aller meste du bedriver med er sponset av akkurat nøyaktig samme statsbudsjett som NAVmidlene kommer fra. Det kalles skatt - som du vel knapt har begynt å betale på enda? Eller hva? Så da er jo du like mye sponset som den såkalte "typiske" KGkvinnen?

Menne, Benedicte22 - jeg er oppriktig interessert; hva driver du med da på dagtid/fritid som er høystatus og bedre enn den jevne KGkvinne?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...