Gjest Donna Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 Kan man koble vanlige høretelefoner - sånne til walkman - til uttaket for mic på pc'en - og så bruke disse som mic? Det var noen som sa dette til meg- men jeg har prøvd og ikke fått det til. Det er bare det at jeg ikke har stillt inn lydinnstillingene på pc'en - kansje det er derfor det ikke virker? Eller hm - muligens jeg skal heller kjøpe meg en mic......
Crazee Skrevet 9. november 2003 #3 Skrevet 9. november 2003 Øyretelefonar kan brukast som ein mikrofon - berre ver klar over at det vil vera ein svært dårleg mikrofon... Eg har gjort det, men berre for å testa; du kan ikkje rekna med at vanleg prat er lett å ta opp. ;-)
CeNedra Skrevet 9. november 2003 #4 Skrevet 9. november 2003 jaaaa det kan du. det har jeg gjort de få gangene jeg trenger en mikrofon. så slapp jeg å kjøpe.
CeNedra Skrevet 9. november 2003 #6 Skrevet 9. november 2003 jeg stappa bare minijacken inn i mikrofoninngangen... ikke noe mer.så snakke jeg inn i øreklokkene. så sikkert ganske teit ut. men funka.
@lfa Skrevet 10. november 2003 #7 Skrevet 10. november 2003 Man kan få lyd ut av en mikrofon også, men det er heller ikke noen fullgod løsning.
Postmannen Skrevet 10. november 2003 #8 Skrevet 10. november 2003 Kjøp deg en sånn billigdritt på Clas Ohlson eller . no. Funkær fett æss!! Hodetelefoner kan brukes ja, men du må omtrent putte dem INN i munnen for at noe skal høres. *mumle* *gomle gomle*. Lyden blir også "mørk" med liten diskant.
Gjest Donna Skrevet 10. november 2003 #10 Skrevet 10. november 2003 ..."*gomle gomle* sa du?? *mumle* hva?" ....... nei det nytter jo ikke. Rema ...skal vi se - hvor er nærmeste Rema tro .......det er foresten ikke sikkert de har det samme utvalget her kanskje ....
Mrs. B Skrevet 10. november 2003 #11 Skrevet 10. november 2003 Det kan også hende at du må inn på Lydkontrollen din og sjekke at ikke Mic står på Mute.
Gjest Donna Skrevet 10. november 2003 #12 Skrevet 10. november 2003 Lurt ! Se forøvrig min tråd om headsett som ikke funker - det er nemlig kjøpt inn i dag . :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå