Gå til innhold

microfon til pc

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man koble vanlige høretelefoner - sånne til walkman - til uttaket for mic på pc'en - og så bruke disse som mic?

Det var noen som sa dette til meg- men jeg har prøvd og ikke fått det til. Det er bare det at jeg ikke har stillt inn lydinnstillingene på pc'en - kansje det er derfor det ikke virker?

Eller hm - muligens jeg skal heller kjøpe meg en mic...... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øyretelefonar kan brukast som ein mikrofon - berre ver klar over at det vil vera ein svært dårleg mikrofon...

Eg har gjort det, men berre for å testa; du kan ikkje rekna med at vanleg prat er lett å ta opp. ;-)

Skrevet

jaaaa det kan du.

det har jeg gjort de få gangene jeg trenger en mikrofon. så slapp jeg å kjøpe.

Skrevet

jeg stappa bare minijacken inn i mikrofoninngangen... ikke noe mer.så snakke jeg inn i øreklokkene. så sikkert ganske teit ut. men funka.

Skrevet

Man kan få lyd ut av en mikrofon også, men det er heller ikke noen fullgod løsning. :ler:

Skrevet

Kjøp deg en sånn billigdritt på Clas Ohlson eller . no. Funkær fett æss!!

Hodetelefoner kan brukes ja, men du må omtrent putte dem INN i munnen for at noe skal høres. *mumle* *gomle gomle*. Lyden blir også "mørk" med liten diskant.

Skrevet

..."*gomle gomle* sa du?? *mumle* hva?" ....... :ler:

nei det nytter jo ikke.

Rema ...skal vi se - hvor er nærmeste Rema tro .......det er foresten ikke sikkert de har det samme utvalget her kanskje ....

Skrevet

Det kan også hende at du må inn på Lydkontrollen din og sjekke at ikke Mic står på Mute.

Skrevet

Lurt !

Se forøvrig min tråd om headsett som ikke funker - det er nemlig kjøpt inn i dag . :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...