Gå til innhold

Blodsukker monitor, pris?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ingen reell mistanke om diabetes, men siden jeg har begynt å reagere noe helt ekstremt på sukker i det siste er det like greit å se på det.

Så før jeg tråkker avgårde, hva ligger prisen på et blodsukker apparat med en 10 strips?

(Nei, jeg har ingen planer om å oppsøke lege for å få h'n til å se på blodsukkert mitt. Det er billigere, og mer effektivt å ta flere tester utover dagen, enn å betale 200 kr for å få tatt en enkelt test)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker ikke eksakt pris, men de er veldig billige

http://www.gjerrigknark.com/index.php?choice=story&id=18915

Denne annonsen er jo veldig gammel så den er sikkert ikke aktuell lenger, men du kan jo sjekke annonsen. Du får kjøpt apparater på et hvilket som hels apotek, det koster ikke stort :)

Det er teststrimlene som er steindyre, disse får vi diabetikere heldigvis på blå resept. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Trenger visst resept for å få et apparat fra de nå. Men takk for tipset :)

Sendte en mail til apotekhjem og håper de kan si noe om hvor mange strips som er i de ulike aparatene de selger. Er endel der til 50 kr, og det er en god del billigere enn legetime :ler: (Og transport til og fra, fri fra jobb +++)

Gjest Gjest
Skrevet

Endte opp med "accu chek compact plus". 17 strips, til 99 kroner. Grei nok til mitt bruk :)

Så var det å ende opp som nålepute gjennom helgen, 5.1 var høyere enn jeg forventet for å ikke ha spist på 15 timer og vært moderat aktiv. Får se hva jeg finner ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...