Gå til innhold

Har du noen tips til dette huset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt hus, og her må en del gjøres. Det er en tomannsbolig, og på bildene er det det stygge som tilhører utleiedelen, og det mindre stygge som tilhører hoveddelen.

Huset vårt

Hovedsakelig håper jeg på tips ang innkjørselen, da jeg synes det ser nitrist ut med et så langt parti med grus.

Det stygge kjøkkenet og det stygge badet skal pusses opp, men det halv-stygge kjøkkenet skal vi bare male/bytte benkeplate/bytte gulv/bytte flis. Har du noen tips til farger og utførelser der også, kanskje?

Rekkverket på verandaene skal byttes ut med noe stående, slik at det blir mer barnevennlig, men jeg er litt usikker på stilen.

På stuen i utleiedelen skal det komme et ekstra vindu på den veggen som har et normalt stort vindu. Vi skal sette opp en carport i forlengelsen av skråtaket ved inngangspartiet i hoveddelen.

Huset skal males utvendig når vi har satt inn vindu og drenert ferdig (to sider mangler, de uten veranda heldigvis). Har du tips til farge på huset?

Tips til hagen? Vi er to familier som er i nær slekt som skal bo der, så vi kommer til å dele på utearealet. De har ikke barn, vi har 2 i barnehagealder.

Og ellers andre ting du måtte ha et synspunkt på. På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...