Gå til innhold

Ønsker gratis neseoperasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nesen min har plaget meg i mangemange år, og jeg er ikke mer enn 17. Den er ganske bred, men det aller verste er at den er kjempelang. Det er ikke løgn eller dårlig selvbilde, faktisk er jeg utrolig fornøyd med både kropp og ansikt ellers! Da tenker dere kanskje.."man kan ikke være fornøyd med alt". Nei, det stemmer det, men nesen min har plaget meg kjempemasse. Jeg har heldigvis aldri fått noen kommentarer, men dette er mest sannsynlig fordi folk har respekt for meg. Jeg vet at neseoperasjon ikke er aktuelt før jeg har fylt 18 år, men er det verdt et forsøk å dra til lege for å forhøre meg litt? Det er et ganske kjedelig problem for meg, og skulle veldigveldig gjerne få gjort litt med det.

Så, hvordan skal jeg gå frem? Jeg er redd for å ikke bli tatt seriøst, og få høre denne her "jeg ser en kjempevakker, ung jente med en helt normal nese". Fordi nei, nesen min er kanskje normal, men jeg kjenner INGEN, og da mener jeg INGEN som har like bred og lang nese som meg!

PS: Dere som er så fæle til å kritisere bak AB, la være denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste du kan gjøre er å legge frem saken din for din fastlege, så vil h*n vurdere videre hva som skjer. Det er en lang prossess å få dekket plastiske operasjoner, mange ganger flere år.

Hvis din lege ikke er positiv til dette kan du alltids gå på en privat klinikk. Hvis du får deg sommerjobb og jobber annenhver helg ved siden av skole får du fort spart deg opp en del penger og kan få råd til denne operasjonen raskere enn papirmølla med å få dekket dette.

AnonymBruker
Skrevet

Det skal veldig mye til før man får kosmetiske operasjoner dekket, så etter hva du selv skriver tviler jeg sterkt på at du får det gratis. Det er ikke det svaret du ønsker deg, men det er et realistisk svar.

Du kan alltids spørre en lege, men du kommer nok til å få samme svar der.

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg anbefaler deg å lese tråden "neseplastikk" eller noe her på forumet, den er startet av en bruker som kaller seg Penny tror jeg, kanskje noen kan hjelpe med å finne frem?

Om du vil forberede deg på neseplastikk, er den tråden gull verdt å lese i allefall!

:goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...