AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er helt sikker på at jeg har fått en soppinfeksjon nå. Det klør og klør, og utfloden min ligner litt på cottage cheese. Har hatt dette tidligere, og da gikk det bort ved bruk av canesten. Nå har jeg ikke det i hus, så hva gjør jeg? Jeg orker ikke gå rundt å kjenne på den fæle kløen. Tips anyone?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Gå på apoteket og be om Canesten. Det er en pille(vagitorie) pluss en liten tube krem. Funker flott! :D
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Får du ikke komme deg på et apotek? Hvitløksfedd i skjeden har jeg hørt fungerer, det fungerte ikke hos meg. Ett hvitløksfedd ca hver 12 time. Kan være greit å tre inn en tråd så det er lettere å få ut igjen. Yoghurt naturell kan også fungere, det fungerte på meg. Sprøyt inn litt yoghurt 3-4 ganger om dagen. 2
Ethereal Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Ugh. Jeg hadde aldri prøvd noen av de kjerringrådene. Dra på apoteket eller bestill fra internett! Og dropp stringtruser i fremtiden, hvis du bruker det
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Får du ikke komme deg på et apotek? Hvitløksfedd i skjeden har jeg hørt fungerer, det fungerte ikke hos meg. Ett hvitløksfedd ca hver 12 time. Kan være greit å tre inn en tråd så det er lettere å få ut igjen. Yoghurt naturell kan også fungere, det fungerte på meg. Sprøyt inn litt yoghurt 3-4 ganger om dagen. Bor på landet og her stenger alle butikker klokken seks, så nei, får ikke kommet meg på apoteket før i morgen. Jeg holder ikke ut til i morgen, så må starte med noe i kveld for å få bukt med det. Hvitløksfedd i skjeden? Er det trygt? Har ikke yoghurt, vil det fungere med kulturmelk?
Theia Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Nå er det jo morgen, så du har forhåpentligvis kommet deg på apotek, men kan jo fortelle deg et tips som hjelper mot kløe, selv om det er ganske så ekkelt Det du gjør er å gå i dusjen, sett deg på huk, og bruk fingrene til å erm..ja, grave ut den hvite utfloden. Og for å være enda eklere, grav dypt og prøv å få ut så mye som mulig. Skyll over med vann og tørk deg. Det burde gjøre at det klør mindre, i alle fall til kroppen får begynt å produsere ny utflod.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 jeg vil tro at kulturmelk gjør samme nytten som youghurt, uten at jeg har prøvd det.. Men siden poenget er å tilføre gode bakterier og litt syre, så soppen ikke trives, så vil jeg tro det. lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 Jeg fant heldigvis en tube med litt canesten krem på i medisinskapet i går kveld. Ble overlykkelig over funnet!! Det hjalp ihvertfall til jeg kom meg på apoteket idag. Tusen takk for alle tips! TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå