Gå til innhold

Ubeskyttet sex

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Heisann!

Den 16.Mai hadde jeg ubeskyttet sex med en fyr.

Jeg fikk mensen dagen etterpå, men tok en angrepille for å være helt sikker.

Men problemet er at dagen etterpå begynte det å bli vondt når jeg tisser.

Det svir ikke, men når jeg er ferdig blir det akkurat som en slags smerte. Og det kjennes ut som jeg må tisse enda mer men det kommer ikke mer. Å når jeg er ferdig på do så må jeg atter en gang på do men da kommer det bare litt tiss, pluss smerten.. Hva kan det være? er redd for at det kan være klamydia men man merker da ikke tegn allerede dagen derpå?`

Å det rareste er at det samme har skjedd med venninnen min! Hun hadde også ubeskyttet sex med en fyr den 16.Mai å det samme som skjer med meg skjer med henne! Kan det kanskje ha noe å gjøre med at det er noen måneder siden vi sist hadde sex??

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Urinveisinfeksjon. Dra til legen og få antibiotika før det blir verre :)

• Liker 1
Skrevet

Sannsynligvis en urinveisinfeksjon ja, som AB skriver over her. Men det skader ikke å sjekke seg heller, det er flere kjønnsyksdommer man ikke får symptomer av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde akkurat like symptomer for litt siden. Var sikker på at det var UVI, så tok med en urinprøve til legen. Han fant ikke noe galt med urinprøven. Men noe måtte det være siden jeg hadde hadd de symptomene i to uker, og jeg ble gal av å ha det slik å måtte på do hele tiden. Han sendte urinprøven til undersøkelse, og da var det klamydia gitt..

AnonymBruker
Skrevet

Det høres veldig ut som klassisk urinveisinfeksjon, men du bør teste deg for klamydia og andre testbare kjønnssykdommer uansett - best å være på den sikre siden.

God bedring :)

AnonymBruker
Skrevet

Og forresten, i tilfelle du ikke vet det, så er det veldig lurt å tisse hver gang etter at man har hatt sex. Dette er for å tisse ut bakterier som noen ganger blir dyttet opp i urinrøret under penetrering.

Å tisse etter sex hver gang minsker sjansen for urinveisinfeksjon :)

Hilsen AB fra innlegget over

AnonymBruker
Skrevet

Kalmydia og gonoré kan gi svie ved vannlating.

Ellers så høres det ut som UVI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...