Gå til innhold

Dumt å ha sofa uten avtagbart trekk?


Sunshine

Anbefalte innlegg

Er det dumt å kjøpe en sofa der man kun kan vaske trekket til ryggputene? Jeg har alltid hatt mulighet til å vaske alt og ser jo hvor praktisk det er, men så har jeg også hatt en lys sofa. Vi har typisk nok falt for en mørk stoffsofa der sitteputene er faste, og nå er jeg i tvil om vi tør kjøpe den. Vi får vårt første barn nå i sommer og har liten erfaring med småbarn og sofasøl. Det går selvsagt ann å vaske med stoffrens, men holder det?

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok ikke tatt sjansen om jeg var deg

Og jeg må bare påpeke at det staves "sofa" :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE GJØR DET!! Jeg kjøpte stoffsofa uten avtagbar trekk, hele sittedelen er "fast' i sofaen, det er altså ingen sitte puter som kan kan ta vekk. Det er helt jævlig kor mye støv som samles i en stoff sofa, og når man ikke engang kan ta løs sitte delen og gå ut og banke dem så kan du tenke deg... jeg ville aldri kjøpt stoff sofa igjen hvis jeg visste kor mye støv som flyr ut av den hver gang vi setter oss.. har 2 barn og det med søl og stoff sofa er forsåvidt ikke no problem, tørk bort med engang og det blir ingen flekker. Men det støvet, fyyyyy... Anbefaler ikke stoffsofa!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøh.. STØVSUG den kanskje? Hadde avtakbarttrekk en gang på en sofa, har ikke hatt det siden - og ikke savna det ett sekund. Sofaen min holder fint å støvsuge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja støvsugeren må da hjelpe mot støvet?

De har den i hud/pcv også ser jeg så det kan vi jo vurdere. Prisen er noe høyere men ikke avskrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...