Gå til innhold

En hyllest til pappaene våre!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Min pappa er den besteste i verden. Desverre bor han i utlandet (på andre siden av jordkloden) - men han og familien kommer nesten hvert år for å besøke oss.

Han kommer forresten på onsdag!! :D :D Gleder meg så masse - han er supersnill og skikkelig kul 8) . :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en fin tråd :D

Pappan min var streng og litt fraværende da jeg var liten, type som jobbet hardt for å brødfø familien og som var masse på møter og som på hjemmebane var litt fraværende og sliten ("hysj barn, pappa hviler"...)

Men:Etter hvert som jeg ble større oppdaget han hvor hyggelig det faktisk er å ha barn, så han har tatt igjen til fulle! Nå er han både far og venn, han har alltid tid til meg og han strekker seg utrolig langt for å hjelpe meg hvis jeg trenger hjelp, enten det er noe praktisk, økonomisk, et godt råd, eller at jeg rett og slett bare trenger en god biffmiddag :D

Pappa er utrolig snill, han er generøs og veldig empatisk. Han er den som alltid er der for meg, uansett. Han er hjelpsom og veldig, veldig kunnskapsrik og klok, super fornuftig og følsom. Pappa er toppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far har ingen gode sider. Måtte han råtne.

Min har nesten ingen gode sider, så jeg slår meg til ro meg halvråtten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappaen min døde for 3 1/2 år siden, bare 47 år gammel :( savner ham extra på slike dager som farsdagen....

men jeg har verdens beste svigerfar, han har vært som en far for meg i flere år, og denne hyllesten er til ham:)

klem Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Samme her Iset, mista min pappa for 15 år siden.. og sånne dager savner jeg han ekstra mye...

Men har heldigvis bare kjempe gode minner om han :D

Verdens beste pappa!!! klart for meg !! :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...