Gå til innhold

Hvordan skal dette ende?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom over denne bloggen i dag. Og jeg skjønner ikke hvorfor slike folk får så sinnsykt mye oppmerksomhet. Jeg får helt vondt i øynene av å se på henne.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så tynn!!! Uff.. Nei, jeg fatter det heller ikke!

AnonymBruker
Skrevet

sykt! ho er kjent for å redigere bildene sine veldig! men tror ho er ganske tynn nå ja..

AnonymBruker
Skrevet

sykt! ho er kjent for å redigere bildene sine veldig! men tror ho er ganske tynn nå ja..

Herregud så stygg!!!

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars jente. :( Hun kan umulig ha det godt med seg selv.

Skrevet (endret)

Spørsmål: Ville du sett sånn ut eller vært litt lubben?

Jeg velger være lubben.

Ikke for å være slem, men hun så syk ut. Jeg lurer på om hun spiser noe. Hun virker i alle fall underernært.

Endret av Chiyo
Skrevet

Hahaha.. Digger henne.

Skrevet

Åherregud og jesus, http://www.kissies.se/wp-content/uploads/2011/05/DSC04275.jpg <--- HVA ER DET SOM SKJER MED DEN DAMA! AAAA!

Creepy.

Det der må være to bilder satt sammen. Ingen kan ha så store pupper og de tynne armene, bare se på hodet i forhold til kroppen - noe stemmer ikke.

Uansett er det helt sykt, at noen kan ønske å se slik ut... Er enig med en over, heller lubben enn som henne!

Skrevet

Tja alt er vel mulig, ikke alt behøver å være photoshop.Men jeg ville da aldri ha photofikset meg slik at jeg så syk ut. Håper for hennes del at hun blir tvangsinnlagt og får oppfølging for forvrengt kroppssyn, før hun dør av undervekt.

Skrevet

Hva i alle dager har skjedd med leppene hennes? Ser jo ut som om hun har blitt stukket av en veps! Æsj!

Skrevet

Hva i alle dager har skjedd med leppene hennes? Ser jo ut som om hun har blitt stukket av en veps! Æsj!

I kontrast med kroppen ser vel alt stort ut..

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig trist at folk oppfordrer dette, hun får en god del negative kommentarer ser det ut som - men også kommentarer alá fjotten over her sa; "digger henne". Er det virkelig noe å "digge" en person som er tydelig syk? Burde ikke folk holde seg unna bloggen hennes så hun ikke har noen å "vise seg frem til"?

(jaaada, bare bli sur og kall meg dum/teit/whatnot - forandrer ikke fakta)

Skrevet

I kontrast med kroppen ser vel alt stort ut..

Jeg tror ikke de bare ser store ut... Puppene må være fake, så da er nok leppene det og. Jaja, godt vi kan velge å ikke gjøre sånt mot oss selv.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si men bildene hennes ser smÅ fake ut...

Gjest D.O.A.
Skrevet

Hun er et eksempel på en av mange rosabloggere som mangler voksne mennesker som kan sette grenser ift. utlevering på internett.

I bunn og grunn er det synd på jenta, ettersom hun fronter et kroppsyn og spisevaner som grenser til spiseforstyrrelser og ingen, verken broren hennes som også blogger eller foreldre hjelper henne.

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål: Ville du sett sånn ut eller vært litt lubben?

Jeg velger være lubben.

Ikke for å være slem, men hun så syk ut. Jeg lurer på om hun spiser noe. Hun virker i alle fall underernært.

Heilt enig.

Tynn som ei flis, med enorme falske pupper, enorme lepper, stort hår og fæl leppestift. Ho hadde nok vært ganske søt om ho la på seg... 15-20 kilo, minst.

Skrevet

Puppene er forøvrig fake ja, hun har lagt ut bilde av kvitteringen på 39 000...:roll:

Hun ser helt forbaska blåst ut, ingen tvil! Men bildene er faktisk fiklet med, ganske slett arbeid noen steder. Men uansett klarer man ikke å fikse en normalt utseende pike så grell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...