Gå til innhold

"God morgen Norge".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så kjedelig å se på "God morgen Norge" når Jan Øyvind Helgesen jobber.

Han er frekk, avbryter ofte gjestene med dumme/unødvendige spørsmål og har en humor det er vanskelig å forstå. Når han skal "tulle" med gjestene, så synes jeg det blir pinlig fordi han er ironisk og sarkastisk på en måte det er lett å misforstå og det er ikke sjeldent han selv ler mens gjestene lurer på hva han snakker om og får en rar mine...

Han kan også være frekk mot de andre programlederne, og skaper dårlig stemning med dem også.

Det virker også som om Vår Staude ikke liker han, og ser ofte "stygt" på han. Når Jan avbryter henne og tuller med henne ser hun bare surt på han og fortsetter å snakke til kamera.

Det er ikke meningen å være slem her, og jeg har prøvd å gjøre det klart at dette er MIN mening og jeg selvfølgelig kan ta feil. Synes bare det er så synd, fordi jeg liker så godt "God morgen Norge" ellers. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi det har jeg ikke tenk på nei.. syns du var litt vel krass mot han her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på så ofte, men jeg har lagt merke til det jeg også, ja. Det har vært så pinlig at jeg bare har måttet skru av :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Vår Staude og jan Øyvind Helgesen har en god kjemi sammen.

De godmodig erter hverandre og har glimt i øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...