Bodøjenta87 Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Noen her som har erfaring med Cipralex i forhold til angst og evt tvangsgrubling? Jeg venter på psykologhjelp på VOP men det er såpass lang ventetid, og angsten sliter meg ut, så jeg vurderer å prøve Cipralex slik at jeg forhåpentligvis klarer å jobbe med meg selv. Leser om kognitiv terapi som jeg der og da forstår at skal hjelpe og som roer meg, men så kommer angsten igjen, og jeg tenker ikke klart. Skal til legen mandag og høre med henne men vil lese noen av deres erfaringer. Har vurdert cipralex lenge, men prøvd å klare dette uten medisin, - men tror jeg trenger dette da hverdagen er ganske vanskelig å komme gjennom nå. Takk!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 har ikke selv-erfaring men bor med en som bruker dette.I følge denne er medisinen flott mot angst/ tvang. jeg vet du har tvang og mange bruker cipralex mot det.
FrøkenJosefine Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Jeg holder angsten min i sjakk med Cipralex, lavkarbo og terapi.. Har ikke hatt angstanfall etter at jeg begynte på Cipralex..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå