AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Hei folkens! Jeg har lest en god del her inne tidligere om at flere som har sluttet på p-pilla føler seg mye bedre, og jeg kan telle på mer enn en hånd utsagn som "Jeg begynner aldri på pilla igjen". Jeg har tidligere, for 4 år tilbake, stoppet med pilla. Jeg har slitt med mye migrene, og vanlig hodepine, og en utrolig treg mage. Jeg har vært hos lege, vært hos radiolog og tatt diverse tester i baken, uten at de har funnet noe galt. Nå er det kanskje litt raskt å konkludere, jeg sluttet på pilla for ca 5 uker siden. Jeg har omtrent ikke hatt vanlig hodepine selv om jeg har en veldig stressende periode nå. Det som jeg er mest redd for å fyke i taket for å ta gleden altfor tidlig er at magen har begynt å fungere, og nå kan jeg gå på do hver dag! Altså ikke 1-2 ganger i uka! Er det noen som har samme erfaringen med at magen og tarmfunksjonen har bedret seg etter å ha sluttet på pilla? Kan hormoner ha en slik påvirkning? Ha en fin dag folkens
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 En liten stund etter jeg sluttet på pillen fikk jeg masse problemer med luft i magen når jeg våknet om morgenen. Det var som om noen hadde pumpet inn masse luft i meg i løpet av natten.. Men det har gått over nå. Nå er det som om de problemene hjalp meg å få normal mage tilbake.. Så ja. Tror pillene har innvirkning på det også. Jeg har mye mindre hodepine også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå