Gå til innhold

Har slutta på p-pilla

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens!

Jeg har lest en god del her inne tidligere om at flere som har sluttet på p-pilla føler seg mye bedre, og jeg kan telle på mer enn en hånd utsagn som "Jeg begynner aldri på pilla igjen".

Jeg har tidligere, for 4 år tilbake, stoppet med pilla. Jeg har slitt med mye migrene, og vanlig hodepine, og en utrolig treg mage. Jeg har vært hos lege, vært hos radiolog og tatt diverse tester i baken, uten at de har funnet noe galt.

Nå er det kanskje litt raskt å konkludere, jeg sluttet på pilla for ca 5 uker siden. Jeg har omtrent ikke hatt vanlig hodepine selv om jeg har en veldig stressende periode nå.

Det som jeg er mest redd for å fyke i taket for å ta gleden altfor tidlig er at magen har begynt å fungere, og nå kan jeg gå på do hver dag! Altså ikke 1-2 ganger i uka!

Er det noen som har samme erfaringen med at magen og tarmfunksjonen har bedret seg etter å ha sluttet på pilla? Kan hormoner ha en slik påvirkning?

Ha en fin dag folkens :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En liten stund etter jeg sluttet på pillen fikk jeg masse problemer med luft i magen når jeg våknet om morgenen. Det var som om noen hadde pumpet inn masse luft i meg i løpet av natten.. Men det har gått over nå. Nå er det som om de problemene hjalp meg å få normal mage tilbake.. Så ja. Tror pillene har innvirkning på det også. Jeg har mye mindre hodepine også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...