AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Min lenke Min lenke http://wengyuen.files.wordpress.com/2009/12/ninja-assassin-rain-as-raizo.jpg Er bad ass looken sexy?
FrøkenJosefine Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 JA, men kunne aldri vært sammen med en sånn fyr.. Jeg ender opp med de snille gutta jeg! hehe 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 JA, men kunne aldri vært sammen med en sånn fyr.. Jeg ender opp med de snille gutta jeg! hehe Hvorfor ikke? :gjeiper: Er en ting å ha en bad ass look, en annen å være en bad ass. Tror nok disse gutta er snille som lam.
FrøkenJosefine Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Hvorfor ikke? :gjeiper: Er en ting å ha en bad ass look, en annen å være en bad ass. Tror nok disse gutta er snille som lam. Haha, han ene er full av blod og han andre er i et fengsel.. Not my cup of tea! Men jeg har hatt mange gode venner som har vært badboys.. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 JA og JA og NEI! Det ER sexy, men jeg også ender opp med de snille gutta. Av erfaring er ofte de som ser bad ass ut også bad ass generelt... desverre...
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Ja, men bare å se på, ikke røre. Bad ass-utseende sender meg signaler om at de er gutter som ikke egner seg som kjærester. Tenker utroskap, dårlig behandling, useriøsitet, masse tull med div., ingen utdannelse osv osv. Det motsatte av hva jeg søker på alle plan. Faller for, og blir kjæreste med de snille guttene. Holder meg laaaangt unna alle som oser bad boy (også på byen/ONS ja). 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Jeg ender opp sammen med badboys som ser ut som det der. Trust me, ser det ut som en badboy, er det mest sannsynlig det. Men gud, turn on!! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Vin Diesel ja! Ikke de andre! har selv falt for en såklat badboy.... og kan aldri bli noe av, må ta hensyn til andre i livet mitt. Men uten hensyn til andre hadde jeg kastet meg over han og ikke gitt meg før han var MIN! Og bare MIN!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Seriøst, mener dere at alle som ser bad ass ut, er bad ass i holdning, oppførsel og sine verdier også? Geez, dere har ikke truffet på bad ass typer som er snille og gode.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #12 Skrevet 20. mai 2011 finnes ikke noe mer sexy enn en snill bad ass!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #13 Skrevet 20. mai 2011 synes det kan være kult, men faller sjeldent for dem. Har hatt mange bad ass-karer som kompisser, og trent sammen med flere av dem. Vet mange av dem er snille som lam, men det er noe ved oppførselen og ønsket om å ha image som bad ass som gjør at de ikke heeeelt fungerer som kjæresteemne for meg. Kjærsten og samboern min er alt annet en bad ass, han er snill og god, har en kul stil, og ingen behov eller ønsker om å se bad ass ut. (selv om han også synes bad ass ser kult ut, det er bare ikke ham, han er altfor rolig og harmonisk, og DET er greit for ham at han utstråler)
chikako Skrevet 20. mai 2011 #14 Skrevet 20. mai 2011 Not for me. Heller en mann med litt mindre muskelmasse og litt mer hårvekst 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #15 Skrevet 20. mai 2011 Seriøst, mener dere at alle som ser bad ass ut, er bad ass i holdning, oppførsel og sine verdier også? Geez, dere har ikke truffet på bad ass typer som er snille og gode. Hva er poenget med å se ut som en badass dersom du ikke er det? Da er det jo tilgjort, for ikke å si fake. Som å ha tupé, gå rundt med en sokk i buksa, eller å låne kompisens Porsche-bilnøkler å brife med i baren. For meg skriker det wannabe, en som desperat er på jakt etter å tiltrekke seg oppmerksomhet fra jenter fordi han vet denne stilen slår an hos dem, eller at han ser opp til de store guttene på skolen og vil henge sammen med dem. Men jenter faller jo for alt som blinker og er lette å lure. Noen her skiller mellom sexy og forholdsmateriale, men hva er egentlig sexy med å se ut som en kriminell med aggresjonsproblemer, null selvkontroll og utdannelse på grunnskolenivå? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #16 Skrevet 20. mai 2011 Hva er poenget med å se ut som en badass dersom du ikke er det? Da er det jo tilgjort, for ikke å si fake. Som å ha tupé, gå rundt med en sokk i buksa, eller å låne kompisens Porsche-bilnøkler å brife med i baren. For meg skriker det wannabe, en som desperat er på jakt etter å tiltrekke seg oppmerksomhet fra jenter fordi han vet denne stilen slår an hos dem, eller at han ser opp til de store guttene på skolen og vil henge sammen med dem. Men jenter faller jo for alt som blinker og er lette å lure. Noen her skiller mellom sexy og forholdsmateriale, men hva er egentlig sexy med å se ut som en kriminell med aggresjonsproblemer, null selvkontroll og utdannelse på grunnskolenivå? Og hvorfor er det så mye mer sexy med en som dømmer bokens cover uten å ha lest boka? Alle er forskjellige, alle har forskjellige smak, forskjellige stil, forskjellige persepsjon av ting. Hvordan vet du at h*n som kler som badass, har samme oppfatning som deg av badass? Det du ser som badass, kan han se som noe annet? Hvis det er en ting som er mindre sexy en badass så er det folk med fordommer. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #17 Skrevet 20. mai 2011 Og hvorfor er det så mye mer sexy med en som dømmer bokens cover uten å ha lest boka? Alle er forskjellige, alle har forskjellige smak, forskjellige stil, forskjellige persepsjon av ting. Hvordan vet du at h*n som kler som badass, har samme oppfatning som deg av badass? Det du ser som badass, kan han se som noe annet? Hvis det er en ting som er mindre sexy en badass så er det folk med fordommer. Vin Diesel på det første bildet der vet veldig godt at stilen hans er badass. Han går ikke rundt og tror han ser ut som Jehovas Vitner-misjonær. Sier ikke at han ikke er badass som person, og altså autentisk, men det skal godt gjøres at noen oppfatter stilen hans som noe annet enn badass. At folk har forskjellige persepsjoner av badass er opplagt. Men hva så? Poenget ditt er fullstendig trivielt og rokker ikke ved noe av det jeg har sagt. Forresten har du ikke svart på spørsmålet mitt. Hva er sexy ved å se ut som en vanekriminell med bønnehjerne og null utdannelse?
Lunivere Skrevet 20. mai 2011 #18 Skrevet 20. mai 2011 JA! Den er råsexy. Jeg faller for den hver gang i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #19 Skrevet 20. mai 2011 JA! Den er råsexy. Jeg faller for den hver gang i hvert fall! Ok, da kan jo du også svare på det siste spørsmålet i innlegg 17.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå