Iselilja Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 Jeg holder på med en hjemmeside. Jeg skal lage en tabell med bakgrunnsfarge og har skrevet dette: <table width=125 cellpadding="2" cellspacing=0><tr><td style="border:1px solid #282854; bgcolor:#505083"></tr></td></table> Bakgrunnsfargen skal da bli lilla, men den blir mørkerød. Jeg vet at jeg har riktig fargekode, så hva har jeg gjort feil?
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #2 Skrevet 9. november 2003 Noen ganger kan fargen bli en annen enn den du tror. Irriterende ja, men du får bare prøve deg frem med ulike fargekombinasjoner.
Iselilja Skrevet 9. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2003 Hmm..det er rart, for jeg skrev akkurat det samme i en annen tabell og da ble det riktig..
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #4 Skrevet 9. november 2003 Da vet jeg ikke hva du har gjort galt :-?
Iselilja Skrevet 9. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2003 Jeg fant ut at det nå :D Eller, ikke hva jeg gjorde galt, men en annen måte og gjøre det på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå