Gjest nelli Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg er deprimert i perioder. Skikkelig sterkt! Jeg får tanker som jeg føler ikke er mine og som ødelegger meg totalt! Flere som meg? Unormalt? Hva kan gjøres med dette?
Gjest Jimmi Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Les bøker om kognitiv terapi, feks Sjef i eget liv. De kan hjelpe deg. Eller boka Tenk deg glad. Alle er deprimerte i perioder, det viktigste da er å være i aktivitet om du klarer. Gå en tur hver dag feks. Klem!
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Stå opp tidlig neste morgen og få masse dagslys i øyene.
Gjest nelli Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har lest masse bøker. F. eks- vær sint med god samvittighet. Slike kognetiv terapi bøker skal man egentlig lese sammen med psykolog. Jeg gikk til psykolog en stund også. Jeg ble bedre i en lang periode og =)
Bodøjenta87 Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har lest masse bøker. F. eks- vær sint med god samvittighet. Slike kognetiv terapi bøker skal man egentlig lese sammen med psykolog. Jeg gikk til psykolog en stund også. Jeg ble bedre i en lang periode og =) Kan du fortelle litt mer om hva tankene går ut på? Er tankene fra deg selv? Vil tro det er tvangstanker det er snakk om, men vanskelig å si når man ikke vet mer enn det du skriver!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå