Gjest jeansgutt21 Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Ja. så gikk det som det måtte gå, etter all den sinnsykt digge sexen jeg har hatt med guttevennen min, har jeg blitt stormforelska, trodde ikke det var mulig jeg Aldri hatt det så vilt godt før, han gir meg bare så sinnsykt digg sex å han får det til å gå for meg sånn ca 10 og 15 ganger hver dag å så mange orgasmer hver eneste dag, har ingen gitt meg før, men så har vi sånn ca sex hele tiden også da:sjenert: Jeg føler jeg svever på en sky hele tiden, det er så digg å virkelig truffet kjærligheten i mitt liv 1
Gjest HunterLady Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Gratulerer!! Nyt rusen så lenge den varer!!
Gjest jeansgutt21 Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Gratulerer!! Nyt rusen så lenge den varer!! Ja, gjett om jeg gjør, jeg nyter hvert eneste sekund med han, jeg føler en sitring og en konstant kribling i hele kroppen bare jeg er nær han, fikk faktisk en helt sinnsykt vill orgasme iste, bare ved å tenke intenst på han, uten at jeg tok på meg selv
Gjest Katten. Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 TMI = Too much information Var det ikke forresten du som proklamerte at du var heterofil, selv om du utforsket litt manneområdet?
Gjest jeansgutt21 Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 TMI = Too much information Var det ikke forresten du som proklamerte at du var heterofil, selv om du utforsket litt manneområdet? Okey, kan nok for endel bli too much, men jeg er direkte å legger lissom ikke noe imellom å forteller rett ut som det er! Jo, det var meg ja, å det er dette som gjør meg så forvirra! jeg føler meg nå så stupforelsket i han jeg er sammen med, men samtidig føler jeg meg lissom tiltrukket av jenter også! Faktisk sant at jeg for bare etpar uke siden følte at jeg aldri kunne bli forelska i gutter! men men... Kan være at det er ungdommens blod som raser i kroppen min nå, spiller meg et puss, eller kanskje jeg til og med må innse at det kanskje er gutter som jeg blir tiltrukket av... Men er sikker på at det er sexen jeg har hatt med han, som har fått meg så forelska, selvsagt er det en digg type med sexy kropp å sånt også da, Slank/tynn med langt hår som jeg blir tiltrukket av da
Ziegel Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Ja. så gikk det som det måtte gå, etter all den sinnsykt digge sexen jeg har hatt med guttevennen min, har jeg blitt stormforelska, trodde ikke det var mulig jeg Aldri hatt det så vilt godt før, han gir meg bare så sinnsykt digg sex å han får det til å gå for meg sånn ca 10 og 15 ganger hver dag å så mange orgasmer hver eneste dag, har ingen gitt meg før, men så har vi sånn ca sex hele tiden også da:sjenert: Jeg føler jeg svever på en sky hele tiden, det er så digg å virkelig truffet kjærligheten i mitt liv Bare sånn fordi jeg la merke til det, ogfordi jeg er i humør til å prike. Du nevnte ingenting om hvor glad du var i selve gutten, altså personen. Kun hvor digg han var i senga. Virker liksom litt fra posten din at du kanskje kun fokuserer på sexen, og siden den er bra, så tror du alt ved dere er bra? Jeg skriver kun utifra hva du skrev, så for alt jeg vet kan dere være stormende forelsket på alle nivåer. You tell me 3
edderkoppdame Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 TMI = Too much information Var det ikke forresten du som proklamerte at du var heterofil, selv om du utforsket litt manneområdet? Hehe, det var vel ingen som trodde på at en som kalte seg selv "Jeansgutt" var hetero
Gjest jeansgutt21 Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Hehe, det var vel ingen som trodde på at en som kalte seg selv "Jeansgutt" var hetero Hva har nikket mitt med min legning å gjøre?? Det er bare at jeg digger kule og helt stramme jeans, det har ingenting med hvilke kjønn jeg tiltrekkes av!
edderkoppdame Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 Ikke noe å bli opprørt at jeg synes at du har et homsete nick vel, og nå viste det seg jo at du var litt homo allikevel Ikke det at det er noe galt med det selvfølgelig. 1
Gjest jeansgutt21 Skrevet 20. mai 2011 #12 Skrevet 20. mai 2011 Ikke noe å bli opprørt at jeg synes at du har et homsete nick vel, og nå viste det seg jo at du var litt homo allikevel Ikke det at det er noe galt med det selvfølgelig. Blir ikke opprørt jeg, virka bare litt generaliserende, men skjønner pointet dit da:)
Gjest jeansgutt21 Skrevet 20. mai 2011 #13 Skrevet 20. mai 2011 Bare sånn fordi jeg la merke til det, ogfordi jeg er i humør til å prike. Du nevnte ingenting om hvor glad du var i selve gutten, altså personen. Kun hvor digg han var i senga. Virker liksom litt fra posten din at du kanskje kun fokuserer på sexen, og siden den er bra, så tror du alt ved dere er bra? Jeg skriver kun utifra hva du skrev, så for alt jeg vet kan dere være stormende forelsket på alle nivåer. You tell me Sa at jeg,(vi)er stormede forelsket i han å at selvsagt er selve gutten jeg er forelska i, men må være så ærlig å si at jeg tror det er sexen som er selve årsaken til forelskelsen Det begynte som lek å nysgjerrighet, men fant at at sexen var så digg at jeg blei helt avhengig
billcat Skrevet 20. mai 2011 #14 Skrevet 20. mai 2011 Lurer litt på om det blir slik at når du kommer ut av skapet til omgivelsene, så oppdager du at du var den siste som ble informert. :gjeiper: 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. mai 2011 #15 Skrevet 20. mai 2011 Ja. så gikk det som det måtte gå, etter all den sinnsykt digge sexen jeg har hatt med guttevennen min, har jeg blitt stormforelska, trodde ikke det var mulig jeg Aldri hatt det så vilt godt før, han gir meg bare så sinnsykt digg sex å han får det til å gå for meg sånn ca 10 og 15 ganger hver dag å så mange orgasmer hver eneste dag, har ingen gitt meg før, men så har vi sånn ca sex hele tiden også da:sjenert: Jeg føler jeg svever på en sky hele tiden, det er så digg å virkelig truffet kjærligheten i mitt liv Du tror du er forelsket. Egentlig er du bare kåt. Du lever i en rosa sexsky. Dette kommer du til å se så snart du faller på jorda igjen. Kåthet og forelskelse kanlett forveksles 1
Gjest jeansgutt21 Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 Puh så sinnsyykt digg, guttevennnen har gitt meg så sykt vill sex i kveld, ikke peiling på hvor mange orgasmer jeg har fått, men føler at jeg har svevd på en sky i hele kveld å bare eksplodert om å om igjen, så sinnsykt sterkt å vilt:) Jeg er så vilt forelska å er konstant kåt bare jeg tenker på han å er altid klar for han:) Vi har forresten blitt kjærester, jipppiii:)
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #17 Skrevet 27. mai 2011 Hva er bakgrunnshistorien her? Hvordan traff du han etc? Lurer på litt av det samme selv... Gutt 19
Gjest jeansgutt21 Skrevet 27. mai 2011 #18 Skrevet 27. mai 2011 Hva er bakgrunnshistorien her? Hvordan traff du han etc? Lurer på litt av det samme selv... Gutt 19 Hei! Bakgrunnshistorien, den er at jeg er nok en litt fleksibel gutt tror jeg! Jeg har både hatt jentekjærester og hatt endel sex med gutter, har alltid eksprimentert med alt som har med digg sex og gjøre og som har vært nytt og spennende å utforske:) Denne spesielle gutten er en student venn som er 3 år eldre enn meg og som søker spenning, deilig sex å nytelse, uavhengig om det er gutter eller jenter:) Har ikke hatt sex med han før i vår, det utviklet seg raskt da alt stemte så sykt bra, vi likte det samme, han gi å meg ta i mot! Oppdaga fort at han, var så sykt flink til å få meg i den syvende himmel, jeg fikk voldsomme ogasmer som aldri før hadde opplevd. Jeg ble helt hekta å kunne ikke få nok av han, helt sexavhengig nå jeg! Hehe. Jeg klarte ikke tanken på å ikke væe sammen med han,det utvikla seg raskt til av vi blei stupforelska begge to. Tror nok at følelsene kom pga av det vi har opplevd sammen sexuelt, tror også at drivkraften har vært den sykt digge sexen og den ekstreme nytelsen som jeg, (vi) opplever fortida.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #20 Skrevet 27. mai 2011 En ting jeg har lurt på en stund, og som kanskje Jeansgutt kan svare på: Hvis man er en mann forelsket i en mann, og har hatt vill homosex: Hvorfor iler man inn på akkurat kvinneguiden for å fortelle? Hva skal vi gjøre med denne informasjonen, skaffe oss peniser og bli homo alle sammen? Eller er det bare at du brenner etter å fortelle, og tenker at det ikke vil bli godt mottatt på et mannsforum? Mener ikke å kritiserer, jeg bare lurer oppriktig. Det er vanskelig å se for seg at en kvinne som finner ut at hun er lesbisk, stormer inn til gutta for å fortelle at peniser er overflødig og at det er lesbisk sex som gjelder. Gutta er vel kun interessert hvis de får bli med. :gjeiper: 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå