Gå til innhold

Har lyst til å prøve jentesex...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men jeg vet ikke helt om jeg våger. Jeg er nok ikke bifil, men har allikevel lyst til å prøve jentesex. Vet ikke hvorfor, men det er en ting jeg liksom føler at "må" prøves.

Men det som holder meg litt tilbake er frykten for å angre etterpå. Kanskje vil jeg føle meg "skitten", eller at jeg har gjort noe galt...

Utad så er jeg en veldig streit og ordentlig småbarnsmor, og føler på en måte at disse to tingene ikke er forenelig.

Noen her med erfaringer? Som skjønner hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd det en gang for mange år siden med en "venninne", og jeg likte det! Jeg er ikke lesbisk, heller ikke bifil - men fikk et .. ja.. kick? Jeg fortalte det ikke til noen etterpå fordi jeg syns det var utrolig flaut.

I ettertid syns jeg det er kult å tenke på, kan hende jeg vil gjøre det igjen. Jeg har fortalt det til samboeren min, og vi pleier å tulle litt rundt det. Jeg tror han synes det er litt spennende han også... :ler:

Hvis du får sjansen, så er det jo ikke noe "farlig"? Ingen trenger å vite det, og det trenger ikke skje mer enn en gang (alt er jo opp til deg). Du kommer ikke til å føle deg "skitten" etterpå! Ser ingen grunn til det..

Skrevet

Hvordan kan man like å ha jentesex og ha lyst til å gjøre det igjen, og samtidig påstå at man ikke er bifil???? Må man ikke tenne på den personen man har sex m, eller er d bare jeg som er helt på jorde......

Skrevet

Been there, done that :sjarmor: I fylla, vel og merke... Var veldig spennende og et kick som det her blir sagt... Men det var ikke noe spesielt egentlig... Fylla gjorde vel til at det ikke ble så bra som man hadde forventet... :lol: Det var med ei venninne, og vi var begge to rett og slett bare nysgjerrige.. :ler:

Det er vel ikke noe farlig å prøve. Hvorfor skal du være mer skitten etterpå da enn om du er med en mann? :wink:

Kan hende jeg hadde prøvd det en gang til i edru tilstand for å se om det var bedre da, men jeg har ikke noe utpreget behov for det. Foretrekker pikk jeg :sjarmor:

:kul:

Lillian

Skrevet

Det er nok du som er på jordet, Chimp. ;)

Har selv hatt jentesex og kommer nok til å ha det igjen.

Min egen definisjon på meg er heterofil og vil neppe bli noe annet med tiden.

MEn det er spennende, spennende sex lokker.

Første gang med tre, fire, første gang ute, alt lokker og må prøves.

Jeg er ikke naturist fordi jeg velger å være naken og ha sex i naturen.

Jeg er heller ikke bifil/lesbe fordi jeg velger å eksperimenter med en jente eller to, pluss syns at det er ok.

Det er sexen som teller, ikke nødvendigvis med hvem og hvor man har den.

Og nei, jeg mener det nødvendigvis ikke må være tenning FØR man har sex, den kan like gjerne komme underveis. ;)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hvordan kan man like å ha jentesex og ha lyst til å gjøre det igjen' date=' og samtidig påstå at man ikke er bifil???? Må man ikke tenne på den personen man har sex m, eller er d bare jeg som er helt på jorde......[/quote']

Nei chimp du er ikke helt på jordet :ler: En er bifil om en blir tiltrukket av begge kjønn. For å ha sex med en av samme kjønn bør en vel være tiltrukket av den personen, og blir en tiltrukket av begge kjønn er en bifil. Ferdig arbeid, og folk kan diskutere til de blir grønn i mot den, men det er min mening.

Skrevet

....og hvorfor er det ikke like akseptabelt blant menn isåfall??? Må da være mange som går rundt og lurer på det, men ikke tør immrømme det.....

Skrevet

Og din mening er ikke riktig, min kjære madam og jeg er levende bevis. ;)

Skrevet

Jeg er ikke bifil fordi om jeg er født nysgjerrig, vel! :o :ler:

Lillian

Skrevet
....og hvorfor er det ikke like akseptabelt blant menn isåfall??? Må da være mange som går rundt og lurer på det' date=' men ikke tør immrømme det.....[/quote']

Kjenner menn som har hatt guttesex i en trekant setting med dame, uten at de er så mye mer bifil/homser for det.

Skrevet

Det er jo en velkjent setting, men jeg mente UTEN Dame!!!!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Og din mening er ikke riktig' date=' min kjære madam og jeg er levende bevis. ;)[/quote']

kan ikke ha rett i alt heller da :sjarmor:

Skrevet

Er man bifil forelsker man seg i begge kjønn.

Er man biseksuell tenner man på begge kjønn.

Om man er kvinne og har prøvd begge kjønn men fortsatt foretrekker pikk er man nysgjerrig.

:briller:

Lillian

Skrevet

chimp: er det mer akseptert at en fyr tar en annen i ræva om det er dame tilstede?

Skrevet
chimp: er det mer akseptert at en fyr tar en annen i ræva om det er dame tilstede?

Selvfølgelig ikke.......Var heller ikke d jeg mente!!! Kan to menn ha sex m hverandre uten å være homo- el bifil???

Skrevet

Selvfølgelig ikke.......Var heller ikke d jeg mente!!! Kan to menn ha sex m hverandre uten å være homo- el bifil???

Ja - de kan være nysgjerrige akkurat som kvinner :wink:

Lillian

Skrevet

Mulig det......Hadde satt pris på om gutta også hadde kommet på banen her, og bekreftet det du sier Lillian!

Skrevet

Selvsagt kan de det, de har vel like mye rett til å eksperimentere de som jenter!

Skrevet
Selvsagt kan de det' date=' de har vel like mye rett til å eksperimentere de som jenter![/quote']

Når skrev jeg noe om at de ikke har rett til det?

Skrevet

Nå kverulerer du, chimp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...