Gå til innhold

Hvikle forum kjenner du til ?


Summerprincess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er redd KG er i ferd å miste meg til Lysfontenen.

Sikkert ingen som gråter for det?

Ehm... *rekker opp hånda* Jeg så :cry::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bra med Lysfontenen ?

Det jeg setter mest pris på ved lysfontenen, er koblingen mellom artikkel-delen og diskusjonsforumet. Man kan altså publisere artikler som igjen er bakgrunnen for en diskusjon.

I tillegg kan det nevnes følgende:

-Fri for reklame

-Mindre pjatt (Jeg er så ufattelig lei av «Å vi er så glade i hverandre»-tråder)

-Ingen kjønnsdiskriminering (Som du for eksempel har på kvinneguiden og herresalongen

-Et forum bygd opp etter websitens behov

-Jeg er mest der. :ler:

Lysfontenen er fortsatt i startgropa, og det er derfor til tider stillere der enn det for eksempel er her som følge av færre brukere, men det ser ut som stadig fler konverterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre pjatt?

Kjære vene, - alle små tilløp til diskusjoner havner som rene snikk-snakk tråder og kose-smileys jo.

Og hva diskuteres det der? He-he! Mindre spenst der enn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

voy (det sykeste forumet på nettet, bla svære diuskusjoner om minnie herfra, helt på trynet)

nybaktmamma

snartmamma

snartgravid

kvinneguiden

dinbaby

barnimagen

gaiaforum

alle disse (unntakk voy, og snartgravid) er jeg inne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne og kikket på Lysfontenen, men gikk raskt tilbake hit.

Jeg tror jeg har funnet mitt forum, nå vil jeg bruke tiden her og bli kjent med alle de koselige brukerne. De som tok så godt i mot meg da jeg kom.

Takk til dere! :D

Ha en fantastisk jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg setter mest pris på ved lysfontenen, er koblingen mellom artikkel-delen og diskusjonsforumet. Man kan altså publisere artikler som igjen er bakgrunnen for en diskusjon.

I tillegg kan det nevnes følgende:

-Fri for reklame

-Mindre pjatt (Jeg er så ufattelig lei av «Å vi er så glade i hverandre»-tråder)

-Ingen kjønnsdiskriminering (Som du for eksempel har på kvinneguiden og herresalongen

-Et forum bygd opp etter websitens behov

-Jeg er mest der. :ler:

Lysfontenen er fortsatt i startgropa, og det er derfor til tider stillere der enn det for eksempel er her som følge av færre brukere, men det ser ut som stadig fler konverterer.

Også må du ikke glemme at man kan sende gratis sms til alle brukerne som har registrert seg med mobilnummer i profilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Også må du ikke glemme at man kan sende gratis sms til alle brukerne som har registrert seg med mobilnummer i profilen.

Kan man??? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremen av de beste av de beste er lysfontenen. Det er en blanding av artikkelmagasin og forum' date= drives på dugnad og er kjemisk renset for reklame. Forumet fungerer bra, men blir stadig utviklet med nye funksjoner. Der henger jeg mest om dagen.

Nå mister du snart moderatorstatusen din Mr.Vea :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...