Gå til innhold

Matfilmer


Gjest Varpunen

Anbefalte innlegg

Gjest Mauna Lee

Jeg liker å lage mat, og synes av og til det er morro å få litt inspirasjon av "matfilmer". F.eks som "Chockolat" eller "Julie & Julia". Vet du om noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ratatouille :) Seriøst, det er en bra film om matlaging, selv om det er en animasjonsfilm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

Takk for tips :)

Ratatouille har jeg sett, sant at det er en bla matfilm selv om den er animert =) De andre to sjekker jeg ut på wikipedia, imdb og play.com nå. Skal ikke se bort i fra at det blir noe kjøp utover kvelden.

Er det ikke en film som heter "spis, elsk lev" eller noe? noen som har sett den? er den i samme gata? ellers er det bare å komme med flere filmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noen fler, men sniker meg med for å få noen tips selv ;) Har tenkt å se "Eat Pray Love" i helga, så om ingen vil si noe om den kan jeg oppdatere deg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har sett den " spis, elsk, lev" filmen! Helt ålright film, men ikke en jeg kommer til å se igjen. De drar jo rundt i roma å spiser gjentatte ganger, men det går jo omtrent bare i pasta! ...har sett Ratatouille også, og synes den er bedre "inspirasjonskilde"

Men en ting er sikkert!!! : "Eat this" er IKKE er god inspirasjonskilde :skratte: :skratte: :skratte:

Det er en morsom film! meeeenneeh, man harke så lyst på mat etterpå :fnise:

"The Cook The Thief His Wife & Her Lover" kanskjeee?

(Richard er kokk i den fasjonable restauranten La Hollandaise. Hver kveld forbereder han sin utsøkte meny for gjestene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...