Gjest Mauna Lee Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg liker å lage mat, og synes av og til det er morro å få litt inspirasjon av "matfilmer". F.eks som "Chockolat" eller "Julie & Julia". Vet du om noen flere?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Ratatouille Seriøst, det er en bra film om matlaging, selv om det er en animasjonsfilm.
Gjest Naenia Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 No Reservations, tror jeg den heter. Søt! Spanglish er litt i den gata.
Gjest Mauna Lee Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Takk for tips Ratatouille har jeg sett, sant at det er en bla matfilm selv om den er animert =) De andre to sjekker jeg ut på wikipedia, imdb og play.com nå. Skal ikke se bort i fra at det blir noe kjøp utover kvelden. Er det ikke en film som heter "spis, elsk lev" eller noe? noen som har sett den? er den i samme gata? ellers er det bare å komme med flere filmer
finkel Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg vet ikke om noen fler, men sniker meg med for å få noen tips selv Har tenkt å se "Eat Pray Love" i helga, så om ingen vil si noe om den kan jeg oppdatere deg da!
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har sett den " spis, elsk, lev" filmen! Helt ålright film, men ikke en jeg kommer til å se igjen. De drar jo rundt i roma å spiser gjentatte ganger, men det går jo omtrent bare i pasta! ...har sett Ratatouille også, og synes den er bedre "inspirasjonskilde" Men en ting er sikkert!!! : "Eat this" er IKKE er god inspirasjonskilde :skratte: Det er en morsom film! meeeenneeh, man harke så lyst på mat etterpå "The Cook The Thief His Wife & Her Lover" kanskjeee? (Richard er kokk i den fasjonable restauranten La Hollandaise. Hver kveld forbereder han sin utsøkte meny for gjestene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå