Gjest Tornerose Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har et litt flaut spørsmål. Er det vanlig å ha vondt der nede hver gang etter samleie?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Nei, skal ikke være slik. Ville tatt en tur til gynekolog, kan være klamydia eller soppinfeksjon.
Sugerøret Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 (endret) hva er flaut med det? Noen blir såre ja og kommer litt ann på sex'en.Litt røff kan gi ubehag etterpå,samme om en er jomfru og det er første gang.Ellers kan tørr skjede gi ubehag og smerter . Men om det skjer hver gang, mulig dere ikke tar tid nok? ER du klar nok? Hvis alt virker ok,kan en GYN time hjelpe Endret 19. mai 2011 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Kommer an på hvor hardt dere tar i, jeg er alltid øm etterpå
Gjest Tornerose Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Tusen takk for svar! Det kan hende det er en blanding av røff sex og tørr skjede. Jeg har aldri hatt sex før denne mannen, så kan egentlig ikke si hvor røft det er. Vi har vært sammen i 8 måneder og hatt sex hele tiden ganske ofte.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Da er det ikke unormalt Kjøp glidemiddel. Om du synes det er flaut finnes det lukt- og smakfrie typer også, så kan du bare smøre deg litt før dere setter igang.
antibac Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har som regel alltid vært litt øm. Det kommer litt an på hvor det gjør vondt og hvor "hard" sexen har vært.
Gjest Tornerose Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 Dere som også blir litt ømme - hvor lenge varer det? Tar dere pause fra sex til det blir godt igjen eller bare kjører dere på?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 Jeg forteller min kjære akkurat hvordan det er. Han respekterer det. "Pause" på en dag eller to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå