Rapitap Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 Hva gjør du for DIN far? Og ikke minst MANNEN i ditt liv... (trenger tips.....) Tenkte å ringe min far å si hallo, men er det nok? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2003 #2 Skrevet 9. november 2003 Søstera mi og jeg har ordnet en liten gave til pappa, og jeg kommer til å avgi han et lite besøk og gi han gaven og en klem! Det er sånn vi gjør det hvert år, intet unntak denne gangen! K PS. For mannen i mitt liv gjør jeg ingenting i dag, siden han ikke er pappa... Da er det vel greit, er det ikke?
Gjest mattahara Skrevet 9. november 2003 #3 Skrevet 9. november 2003 Her lages det frokost og barna tegner..... pappa får en klem av meg Svigefar får en klem av meg :D Bestefar får en klem av meg.... :D Gjorde mer ut av det før men vi har ikke råd..så derfor har vi finni denne måten
Lenemor Skrevet 9. november 2003 #4 Skrevet 9. november 2003 Pappa`n min skal jeg ringe nå og svigerfar skal vi besøke i ettermiddag. Svigermor har nok laget kaker tenker jeg. Pappa`n min bor for langt unna til at vi kan besøke han, men jeg kjøper en større bursdagsgave til han siden han snart har bursdag.
Gjest Virvel Skrevet 9. november 2003 #5 Skrevet 9. november 2003 Hurra for pappan min! Han skal få kake og kos og pakke når han kommer hjem. :D
Midnattsol Skrevet 9. november 2003 #6 Skrevet 9. november 2003 Har sendt melding til pappa og gratulert med dagen. Er hjemme neste helg både jeg og søstra mi så da blir det feiring da. Kaffe og kake også har jeg bestilt en DVD-film til han som kommer om noen dager i posten. Mannen i MITT liv får ingenting for han er ikke pappa.
Gjest lekebøll Skrevet 9. november 2003 #7 Skrevet 9. november 2003 Jeg sendte ham en melding og gratulerte... Men får litt dårlig samvittighet, skulle gjerne gitt ham en klem og en liten gave.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå