Gå til innhold

hvordan tenker dere jenter


Gjest fantasier!

Anbefalte innlegg

Da mener jeg viss du f.eks sitter på skolen, bussen, treningssenter osv.. kunne dere gått med på å bare forsvunnet inn en litt "privat" plass for en sjapp en? Merker jo ofte når jeg trener på gymmet eller andre plasser at blikk møtes opptil flere ganger å jeg tenker forskjellige scenarioer i hode, hvor hun å jeg er nakne. eksempel: vi er begge ferdig å trene, det er litt sent på kvelden, det er lite folk på treningssenteret, hun går ned mot damegarderoben, jeg følger etter, blikk møtes en siste gang, hvor en av oss tar initiativ til å begynne å kline å hvor vi forsvinner inn på handicap toalettet for å bare ha uforpliktende sex som vi vil huske dagen etter! Vi er så kåte at vi såvidt får av oss klærne alt er bare så spennende å nytt, jeg får endelig se den deilige rompa jeg har sett tøye ut i uttøyingsrommet, de deilige puppene som holder seg så stramt i en topp med en liten utringning som hun stolt viser frem når hun tøyer ut!

hvordan tenker dere jenter? hvilke scenarioer/fantasier har dere når dere ser en kjekk mann på et helt random sted hvor blikk møtes mer enn 1 gang? Kunne dere gått det ekstra skrittet å bare hatt uforpliktende sex?

fortell (gjerne veldig detaljert) ;)

Noen som er ute etter natta historier her? Hvis du er smart, går du inn på cupido å leser i stedet ;) Heheh

Til saken, nei, jeg tenker overhodet ikke slik når jeg er på trening. Da er jeg der for å trene, bli ferdig og dra hjem. Dessuten er det bare gamlinger og bolere som er der når jeg trener, så det er for øvrig få menn å i det hele tatt fantasere om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Har fantasier ja, men ikke i offentlighet nei. Da ser jeg helst for meg på rommet mitt eller noe lignende. Og jeg kan tenke på fremmede, men da må jeg ha "studert" de en stund ;)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte han isåfall vært fin som faaaen, og han måtte ha tatt initiativ til det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...