Gå til innhold

Sunn brus :)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som er så glad i brus, og vil ha en sunnere variant.

Bland farris med juice - kjempegodt!

Jeg pleier å blande blå farris med enten tropical mandarin juice, eller blå farris med sydtyrol-eplejuice.

:)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men selvfølgelig, det er ikke bare til de som er så glad i brus, og det er bare å finne sin egen favoritt ;)

Skrevet

Jeg blander noen ganger farris med Fun-light, men det er vel ikke så sunt kanskje.

Skrevet

Jeg blander noen ganger farris med Fun-light, men det er vel ikke så sunt kanskje.

Det er bedre enn brus, iallfall :)

men tror de ferske juicene er de beste...

Skrevet

Lurt, det har jeg ikke tenkt på før.

Jeg drikker alltid farris eller bris om jeg skal drikke brus, ettersom annen brus er alt for usunt. Jeg er ikke fanatisk når det gjelder kosthold, men liker ikke brus godt nok til at det er verdt det. Skal jeg kose meg med noe usunt velger jeg heller sjokolade eller brownieskake, og brukes opp "kvoten" min på det.

Så farris med appelsinjuice var jo et helt genialt tips, det skal jaggu testes ved neste anledning :)

Skrevet

Lurt, det har jeg ikke tenkt på før.

Jeg drikker alltid farris eller bris om jeg skal drikke brus, ettersom annen brus er alt for usunt. Jeg er ikke fanatisk når det gjelder kosthold, men liker ikke brus godt nok til at det er verdt det. Skal jeg kose meg med noe usunt velger jeg heller sjokolade eller brownieskake, og brukes opp "kvoten" min på det.

Så farris med appelsinjuice var jo et helt genialt tips, det skal jaggu testes ved neste anledning :)

Det er også godt med ananas-juice. Og kanskje grapefrukt-juice? Den har jeg ikke prøvd selv enda, men tenker det blir som scweppes! :)

Men jeg vil iallfall anbefale å blande med juicene som ikke er fra kosentrat, for de er best. Slik som tropicana-juice og synnøve sine juicer.

Gjest NozMonster
Skrevet

ikke at det har så veldig mye med brus å gjøre men, det er OVERRASKENDE godt å blande appelsinjuice og eplejuice også! En dæsj appelsin, og 3 dæsjer eplejuice :) Anbefales :)

hohooo..husker da jeg var liten, så lagde vi " brus" med rød saft og nyco :fnise: skikkelig the 90`s !

Skrevet

Kommer an på hva man legger i begrepet sunt, men juice er jo ikke så sunt i forhold til vekta - mye kalorier. Og det er mye salter i Farris. Sånn sett er lettbrus sunnere.

Men det skal jo uansett ikke være tørstedrikk, men kosedrikk.

• Liker 1
Skrevet

Farris bris og blåbærsaft er også godt.

Gjest Tjoms
Skrevet (endret)

Sunt og sunt, noen juice er rene sukkerbomber, og som Aricept nevner så inneholder Farris ugunstig salt. Kullsyre er heller ikke sunt. Men nå pirker jeg fælt :ler:

Jeg tar ferskpresset grapefrukt og blander med vann og litt natron.

Endret av Tjoms
Gjest Lille-pus
Skrevet

..... Kullsyre er heller ikke sunt. Men nå pirker jeg fælt :ler:

Hva er det som er usunt med karbondioksyd ? :klo:

Skrevet (endret)

Jeg tar heller en ØL, det er sundt, næringsrikt og godt :)

Endret av Inx
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tar heller en ØL, det er sundt, næringsrikt og godt :)

Godt poeng, Inx :)

:ol: + :ol: = :skaal:

Skrevet

Ja, dæven, der sa du noe! :skaal:

Skrevet

Hvilket blandingsforhold bruker dere når dere mikser Farris med juice?

Skrevet

Hvilket blandingsforhold bruker dere når dere mikser Farris med juice?

Er vel bare å smake seg frem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...