Gå til innhold

Må slemmingene dø?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du ser en film, blir du da skuffet om slemmingen(e) ikke dør på slutten?

Er det noe du forventer?

Eller ser du helt at slemmingene overlever hele filmen, eller havner i fengsel eller noe?

Foresten, om du skriver en spoiler for en film skriv det slik:

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh, det avhenger litt. Noen ganger virkelig hater jeg slemmingene, og da er det greit at de dør. Noen ganger hender det at jeg misliker snillingene, og da er jeg mer eller mindre åpen for hva som helst. Klarer ikke å komme på filmeksempler, men. Det hender faktisk av og til at jeg heier litt på slemmingen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Blir skuffet om ingen uskyldige/snille dør jeg.

Det der er faktisk litt interessant. Jeg vil jo ofte at alle snillingene skal overleve, samtidig mister filmen litt av "dybden" og meningen hvis alle de uskyldige bare surfer gjennom liksom. Så det må som regel til, at minst en snill dør. Som regel er det den jeg liker best :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er faktisk litt interessant. Jeg vil jo ofte at alle snillingene skal overleve, samtidig mister filmen litt av "dybden" og meningen hvis alle de uskyldige bare surfer gjennom liksom. Så det må som regel til, at minst en snill dør. Som regel er det den jeg liker best :(

Exactly. For at en film skal fenge meg, og ikke være en eneste stor forutsigbar klisjésmørje, så må minst en snill person dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Filmer der de slemme overleve men de snille dør....de er jeg nesten stolt av å ha sett.

Men nei, de slemme må ikke dø. De snille må ikke dø heller.

Det som enn passer storyen =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke viktig at noen dør. Bare måten de dør (eller ikke) på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...