Gjest Catzy Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Hva er sexy undertøy for deg? Hva liker du? Hva føler du deg mest sexy i? Hva tenner menn på? Legg gjerne ut link til sexy undertøy
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Hva er sexy undertøy for deg? Hva liker du? Hva føler du deg mest sexy i? Hva tenner menn på? Legg gjerne ut link til sexy undertøy Bare gå truseløs. Trenger ingen truser for min del.
Gjest Catzy Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Bare gå truseløs. Trenger ingen truser for min del. Haha, jo- det kunne jeg også ha gjort, men nå var det vel sexy undertøy denne tråden handlet om Selv synes jeg det er veldig sexy med korsett og stayups, og jeg kan godt finne på å gå truseløs med dette på, men føler det blir litt for "luftig" om jeg f.eks er ute på byen. Er det så at G-streg er helt ut? Når det gjelder truser må det være en blondesak- helst sort. Skal dekke akkurat nok fremme, sitte pent i sidene, og gjerne gå litt inn i rumpa bak og fremheve rumpeballene BH en må fremheve brystene- gjerne være litt pushup effekt på. SpileBH er et must. Uten spile er turn-off.
Gjest mann Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Haha, jo- det kunne jeg også ha gjort, men nå var det vel sexy undertøy denne tråden handlet om Selv synes jeg det er veldig sexy med korsett og stayups, og jeg kan godt finne på å gå truseløs med dette på, men føler det blir litt for "luftig" om jeg f.eks er ute på byen. Er det så at G-streg er helt ut? Når det gjelder truser må det være en blondesak- helst sort. Skal dekke akkurat nok fremme, sitte pent i sidene, og gjerne gå litt inn i rumpa bak og fremheve rumpeballene BH en må fremheve brystene- gjerne være litt pushup effekt på. SpileBH er et must. Uten spile er turn-off. Høres bra ut dette. Men det som er veldig sexy for min del er litt hotpants aktig truse som fremhever rumpa. Den må sitte litt trangt, slik at den får frem kurvene, og stoffet bør kanskje være litt lyst slik at man skimter "godsakene" under Men uansett hva slags undertøy det brukes; husk å stell bena, og prøv å ha få litt sprettrumpe. Ikke noe som å se en flott kvinne i korte, trange shorts/skjørt, med solbrune og velstelte ben om sommeren
Gjest Katten. Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Det mest sexy undertøyet, er intet undertøy. 1
Gjest anonym alfa Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Trusa må sitte godt i rumpesprekken, det er sexy, derfor synes jeg string er klart mest sexy!
Gjest STRING!!! Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Her har vi dessverre sett en stygg trend, bokstavelig talt, de siste årene. Disse svære boxerne spesielt de av typen bjørn borg er fantastisk lite sexy og rett og slett en turnoff. G-streng eller aller helst V-streng er og blir det meste sexy på jenter. En stram og sexy hipster fungerer også, men string troner helt alene øverst på tronen. jeg syns faktisk en jenterumpe i string ofte er mer sexy å se på enn en naken....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå