Gjest Helle Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Hei, jeg skrev et innlegg her for en uke siden.. men føler jeg må skrive igjen! Jeg er en jente på 16 år som sliter utrolig mye med dårlig selvtillit osv. Den blir bare værre og værre, og dette går veldig mye utover bl.a familien min og karakterene mine. Men gang på gang forteller jeg mamma at jeg ikke årker mer og at jeg har det så vondt, men hun bare hisser seg opp og blir sint fordi hun mener det har klikket helt for meg.. Hun sier hun vil ringe lege som kan sende meg videre til sykolog, men hun gjør det aldri. Jeg har trua på at kanskje en sykolog vil hjelpe, siden det har hjulpet en veninne av meg med å gå dit. Men hun glemmer bestandig å ringe å jeg føler ikke for å mase etter sykolog. Sist gang jeg skrev her svarte noen på innlegget mitt at jeg burde gå til helsesøster på skolen. Men jeg kan ikke det heller. Da vil jeg bare få spørsmål om hvorfor jeg var der osv, og da vet jeg ikke hva jeg vil svare i og med at jeg ikke liker å snakke om dette til andre. Så helsesøster er desverre utelatt! men jeg tror virkelig jeg trenger hjelp, dette blir bare værre og værre, å det gjør så vondt inni meg. Jeg holder meg selv bare mer og mer utenfor det sosiale, og snart er jeg vel bare buret inne på rommet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og det virker ikke ut som min mor vil skaffe hjelp til meg heller, selv om jeg tror jeg trenger det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå