Leonora Skrevet 8. november 2003 #1 Skrevet 8. november 2003 Jeg håper noen har forslag på steder hvor det er enkelt forklart eller "kurs" i hvordan du lager hjemmeside. Jeg kan litt data men har aldri forsøkt på å lage hjemmeside. :oops: Jeg har word med verktøylinje for web. Kan jeg bruke det eller må jeg ha et eget program ??? Hvis jeg må ha eget program hvilket er best eller hvilket er enklest for en "hjemmesidesnekkerlærling" som vil prøve seg :klø: Dette lyder sikkert tåpelig for de som er kløppere på dette. :blomst_opp:
Gjest Lea Skrevet 8. november 2003 #2 Skrevet 8. november 2003 Du KAN bruke Word, men resultatet blir sjelden veldig bra. Du kan jo begynne med å lage deg en side i Word og se om det er verd å investere i et bedre program (Dreamweaver for eksempel). I word lager du siden som et vanlig dokument, det krever ikke kunnskaper om html eller noe sånt. Så må du laste opp siden din.
Leonora Skrevet 8. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2003 :oops: Oppdaget nå at jeg har noe som heter FrontPage med officen min. Jeg fant en side på nettet som forklarer litt enkelt så i morgen skal jeg starte årets prosjekt. Men alle tips jeg kan få trenger jeg nok også.
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #4 Skrevet 9. november 2003 Sjekk ut denne siden, men da må du lage html kodene selv. har du frontpage er det den letteste løsningen. http://home.no.net/guide/guide/g01/index.htm
Rapitap Skrevet 9. november 2003 #5 Skrevet 9. november 2003 Tror FrontPage er ett bedre alternativt å starte med enn DreamWeaver, det kan være litt komplisert om man her helt ukjent med HTML, XML og ASP, CCS og JavaScripter. Men om man er litt trygg på det, så er DreamWeaver ett herlig leketøy....
Gjest the imp Skrevet 9. november 2003 #6 Skrevet 9. november 2003 www.webmonkey.com er en fin side hvor du kan lære html, css, javascript...rett og slett det meste innen webprogrammering/hjemmesidesnekring.
CeNedra Skrevet 9. november 2003 #7 Skrevet 9. november 2003 bruk coffeecup!!! eller hotdog:) de er så greie atte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå