Chiyo Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Helt ærlig så tror jeg ikke verdens vakreste kvinne finnes. I følge People Magazine så er Jennifer Lopez den vakreste kvinnen i 2011. Hæ? Tuller de? Jeg syns ikke hun bør få den tittelen. Når det er sagt. Så liker vi jo alle forskjellige trekk. Jeg syns mørkt hår og blå øyner er en fin kombinasjon. Noen liker blondt hår. Og noen liker brune øyne. Altså universelt kan ikke verdens vakreste kvinne eksistere fordi vi alle liker forskjellige ting. Jeg hater at hvert år skal det lages lister over verdens vakreste kvinner. Det er jo bare tull, og jeg er som oftest aldri enig med de. Verdens vakreste kvinne kan bare finnes for hvert enkelt individ. Det vil aldri være en person som alle syns er vakrest. 4
B18 Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 jeg er selv ikke enig i disse listene..en KVINNE kan umulig være den vakreste, jeg tror det er flere vakre kvinner og mange av dem er ikke kjendiser, de er "ukjente".. 3
Chiyo Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2011 jeg er selv ikke enig i disse listene..en KVINNE kan umulig være den vakreste, jeg tror det er flere vakre kvinner og mange av dem er ikke kjendiser, de er "ukjente".. Nettopp. Ikke alle vakre mennesker er kjendiser lissom.
Tonka Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Det finnes jo ingen "Verdens mest sexy mann" heller, men han kåres jo hvert år allikevel. Så langt har de bomma hver eneste gang, synes jeg. "Årets beste musikkvideo" kåres jo et utall ganger hvert år - det er like idiotisk alt sammen, men de glossy magasinene må jo lage seg noe å skrive om, sånn at de har noe å putte mellom de 80 sidene med reklame...
cellar Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Alle har jo sine synspunkter for hva som er vakkert. Noen liker slanke damer, andre liker damer med former, noen liker solbrune, andre melkehvite.. Selfølgelig velger de mellom kjendiser, siden det er ganske umulig å kåre "verdens vakreste", men da burde det kanskje i stedet hete "verdens vakreste kjendiskvinne".. De velger nok på grunnlag av det ideale som så mange jenter i den vestlige verden strekker seg etter; slank, brun, langt fyldig hår, hvite tenner, symmetrisk ansikt.
Kosemose Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Det kåres jo stadig "verdens beste..." "verdens verste..." av både sanger, filmer, pene mennesker, stygge mennesker, fine klær og rare klær, osv. Poenget er at det viser jo bare hvem av kjendisene som har fått flest stemmer av de som har giddet sende inn, eller flest stemmer av et "ekspertpanel". Sånn sett kunne det hett "verdens vakreste kjendis ifølge noen"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå