Gå til innhold

Heldig eller uheldig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anser du deg selv som en heldig eller uheldig person?

Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heldig!

For selv om jeg ikke er født med en sølvskje i munnen har jeg klart meg fint i livet så langt. God helse, fast jobb, eiet leilighet og gode venner. Savner til tider en kjæreste, men ikke så mye at det drar meg over til den uheldige siden.

Gjest Aliyyah
Skrevet

Anser du deg selv som en heldig eller uheldig person?

Hvorfor?

Heldig. Jeg bor her i Norge.

• Liker 1
Skrevet

Ja, alt i alt er jeg heldig :)

Skrevet

Jeg er hverken heldig eller uheldig.

Jeg tror ikke helt på hell og lykke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er heldig på små ting, og uheldig på store ting.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Alt etter hva jeg fokuserer på. Fokuserer jeg på all driten jeg har vært igjennom så syns jeg at jeg er skikkelig uheldig. Fokuserer jeg på alle de fine tingene jeg har opplevd, ja så syns jeg at jeg er kjempeheldig:)

Gjest Uglefot
Skrevet

Hermer etter et annet svar her;alt i alt så er jeg nok heldig.

Om man ser på seg selv som heldig eller uheldig er vel avhenig av hvilket syn man har på det.. Eks, noen kan anse seg veldig heldig som overlevde en bilkræsj,noen andre igjen reagere med at de er jo alltid så uheldige så selvfølgelig skulle dette skje dem..

AnonymBruker
Skrevet

Ser på meg selv som ganske heldig som er født og oppvokst i Norge, og har det helt fint!:)

Jeg hadde også en stor vinnerlykke i spill og lotterier når jeg var mindre. Før jeg fyllte 15 hadde jeg vunnet ikke mindre enn syv hovedpremier i diverse lotterier!! :duskedame: Har blant annet vunnet panelovner, store malerier, dukke med dukkevogn og masse klær og utstyr, gavesjekk på mat på 2000 kr, heklet sengeteppe, porselensservice osv. Var en periode både jeg og mamma ikke turte å ta lodd på ting lenger, hehe. Men det har vært noen år siden jeg har vunnet noe særlig nå, så jeg har vel brukt opp min lykke :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Ganske heldig egentlig. Riktignok har jeg aldri vunnet noe stort, eller så mye i det hele tatt, og jeg er et takras innvendig etter kaotisk oppvekst, men jeg har en tendens til å lande på bena uansett hva som skjer. Jeg har vært utrolig selvdestruktiv opp igjennom årene, men likevel så ordner ting seg alltid etterhvert, mye på grunn av flaks.

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg aner ikke. Jeg er vel ikke direkte uheldig, men kan ikke akkurat si at ting alltid går min vei heller.

Men jeg har aldri vunnet noen konkurranser eller noe, da. Så der er jeg ikke så heldig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...