AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Hei! Jeg skal begynne med mercilon, på grunn av cyster på eggstokkene. Men alle jeg kjenner som går på mercilon startet samme dag som mensen kom, og da varte blødningene i over en måned og vell så det. Flere som har opplevd dette? Jeg lurer da på om jeg kan starte rett etter mensen? (bruker kondom som prevensjon den første uka da, evt.) slipper jeg da å blø i mange uker framover? Er det noen fasit på når i syklusen man kan starte?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Nei, jeg har ikke opplevd så lange blødninger, husker ikke noe spesielt fra jeg startet på dem i det hele tatt. Fasiten er jo første mens-dag.
HopelessFear Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Blødning er bivirkning av p-piller, uansett merke. Du kan starte når som helst i syklusen, men den første uken må kondom bli brukt.
Gjest YoungOne Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Jeg gikk på de pillene, begynte midt i syklusen. Men jeg ble utrolig dårlig av de, var konstant sulten og kastet opp annenhver dag, så mye til hjelp var de ikke, for å si det sånn! Ga meg etter et par uker, fant ut at jeg ikke kunne holde på sånn :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå