AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Så lenge jeg kan huske, har jeg aldri hatt noe stort seksualdriv. Noe som selvfølgelig tærer på en frustrert kjæreste. Jeg går ikke på prevensjon, men har planer om å starte på noe. P-piller eller p-sprøyte ønsker jeg helst å unngå. Er det noe annet som gjerne kan gi økt sexlyst? Jeg har mye å gjøre i forhold til studier for tiden, så noe av problemet ligger der. Det har flere ganger hendt at jeg har hatt sex med kjæresten fordi jeg føler at jeg "må", og det er lenge siden sist. Dette har nok bidratt litt til negative assosiasjoner til sex, hvor det er noe som "må" gjøres fremfor noe jeg ønsker. Noe som igjen går ut over min kjæreste, som tror det er han det er noe galt med. Han er en fantastisk elsker, snill og god, og som regel pleier jeg å komme både to og tre ganger når vi har oss. Det hender jo såklart jeg har dager hvor jeg er superkåt og må ha han der og da, men det er vel bare 1-3 ganger måneden hvor dette skjer. Jeg vil bare få større sexlyst, slik at jeg kan nyte sex mer (ikke tenke på det som en "må"-ting), og få en mer fornøyd kjæreste. Jeg skjønner at det sliter på selvbildet hans, noe som igjen går utover forholdet vårt. Jeg elsker denne gutten, og kan virkelig ikke se for meg et liv uten han. Håper noen kan komme med noen råd om hvordan jeg kan jobbe med dette.
spinnwild Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Flørt og ta på hverandre mere, er kanskje det enkleste...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå