Gå til innhold

Oppå kjøkkenskapene


Gjest Seajewel

Anbefalte innlegg

Gjest Nanette

Hva har dere oppå kjøkkenskapene?

Har noen noen gode ideer på hvordan pynte/oppbevare eller dekorere oppå kjøkkenskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har søte bokser i ulike farger og mønstre oppå der. Pynter veldig opp synes jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøkkenskap som går helt til taket, noe jeg tror jeg foretrekker, fordi man slipper støvansamling, og man får utnyttet plassen der oppe bedre.

Men jeg har hørt at det er lurt å legge aluminiumsfolie eller bakepapir eller skuffepapir/belegg oppå skapene. På den måten kan man bare bytte ut dette når man tar storrengjøringen, så slipper man å stå og skure oppå overskapene. Det pleier nemlig å bli ganske motbydelig der oppe, og det er ikke akkurat et sted man har lyst til å styre med å vaske hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg kunne sette inn skap på toppen også (som matcher resten så klart), eller sette inn høyere skap som går helt til taket.

Hvis det ikke er en mulighet, slik som hos meg, ville jeg brukt pene esker/kakebokser etc til å ha f.eks baketing i, kjøkkenting jeg ikke bruker ofte etc i. Det ser iallefall ryddig ut i stedetfor å ha nips og naps oppå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...