Gjest gjest Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Hei. Det skjer ofte at de jeg har sex med faller ut av meg. Noen ganger kommer jeg bare ikke unna tanken på at det er fordi jeg er slapp og vid nedentil. Jeg synes det er en helt skrekkelig tanke. Jeg har alltid vært opptatt av dette, og gjort knipeøvelser i endel år, er nå 20.
Gjest Ullla Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Blir du nornalt våt da? Som regel skal det ikke mer til noen ganger..! det der skjer meg og typen støtt og stadig, men det er ikke fordi jeg er vid. Det kan ha med hvor våt du er,stillingen,hastigheten osv...ikke bekymre deg! 2
Gjest Katten. Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 At'n detter ut i ny og ne har ingenting om hvor vid du er, men som Ulla skriver, så har det mye mer med hastighet, vinkel, hvor langt ut han/du tar den osv. Null stress, er jo bare å pakke den inn igjen - så lenge du treffer riktig hull.
Stefan Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Kvinner og menn burde slutte å være så opphengt av størrelser. Det er mye viktigere med samspillet dere har sammen. Og at den faller ut innimellom har jo ingenting å si. Det tar ikke mange sekundene å få den tilbake inn igjen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå