Gjest Madam Felle Skrevet 8. november 2003 #1 Skrevet 8. november 2003 Vil gjøre en animasjon mindre, men da mister jeg bevegeligheten. Er det noen som kan hjlpe meg slik at jeg kan beholde animasjonen og ikke bare få et bilde?
Gjest Lea Skrevet 8. november 2003 #2 Skrevet 8. november 2003 Last opp gif-en her og rediger den. Lagre den på PC-en og last den opp.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. november 2003 #3 Skrevet 8. november 2003 Hei Lea Klarer å laste den opp, men finner ikke ut hvordan jeg skal redigere den :-?
Gjest Madam Felle Skrevet 8. november 2003 #4 Skrevet 8. november 2003 Har funnet ut hvordan jeg skal redigere den, men hvordan får jeg den ned til 6 kb uten å forandre størrelsen? :-? Skal ikke være lett dette
Retz Skrevet 8. november 2003 #5 Skrevet 8. november 2003 File > file open > bla gjennom > velg gif fra harddisken > upload > edit > resize/crop > resize > velg ny størrelse.
Gjest Lea Skrevet 8. november 2003 #6 Skrevet 8. november 2003 Det kan hende at du må redusere fargene for å få den liten nok. Prøv deg frem og se om du får det til.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. november 2003 #7 Skrevet 8. november 2003 Tusen takk for hjelpen Lea du er en engel Ble den ikke stilig?
@lfa Skrevet 9. november 2003 #8 Skrevet 9. november 2003 Det skulle vært mulig å beholde originallyden også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå