Gå til innhold

Vet dere hva....

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

....jeg har lyst på en personlig melding her inne jeg!!! :Hehe:

Så når jeg kommer inn hit så står det Merete, og jeg blir så glad og inne i tråden så står det f.eks:

Skal vi ta en fest i kveld??

Så springer jeg på badet og ordner håret og tar en tynn en før jeg går på pub og møter deg.

*Merete drømmer* :klem::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:forvirra: Hva er det du egentlig vil, personlig melding, fest eller date? :blunke:
Skrevet

Jeg har også lyst på en fest.... Eller personlig melding....Eller et lystig lag med venner......Eller.......Egentlig er jeg åpen for det meste, jeg - for jeg gidder ikke pakke mer i kveld nemlig :wink:

Lillian

Skrevet

Ok, vi kan vel feste her inne. :tommelsmil: hva med litt pæreburrs?

:perebrus:

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Huff, ble litt småredd for han karen på avataren skulle be meg på fest jeg nå..... :ler:

Etter mange mnd, med svangerskap og nå amming hadde det vært arti med en liten tynn en. :tommel:

Skrevet
:o Huff, ble litt småredd for han karen på avataren skulle be meg på fest jeg nå..... :ler:

Etter mange mnd, med svangerskap og nå amming hadde det vært arti med en liten tynn en. :tommel:

En tynn kar :ler: eller en tynn pinne :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
En tynn kar :ler: eller en tynn pinne :wink:

Begge to kanskje. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Care: Er det jeg som har drømt for mye om alkohol nå, eller er det bare mannen i avataren som blir penere og penere.....

Skrevet

Bare skinndød!

Du skifter avatar oftere enn andre skifter underbukser jo......

Skrevet
Care: Er det jeg som har drømt for mye om alkohol nå' date=' eller er det bare mannen i avataren som blir penere og penere.....[/quote']

Joda, jeg prøver ut pene herrer i kveld jeg :blunke:

Hallo, det heter at jeg skifter ut menn oftere enn underbukser.... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Du skifter avatar oftere enn andre skifter underbukser jo......

Sånn en gang i uke assa........ :ler:

Skrevet

Njaaaeeiii....går truseløs heller....da slipper man problemet m omrisset av trusekanten i baken...... :ler:

Skrevet
Njaaaeeiii....går truseløs heller....da slipper man problemet m omrisset av trusekanten i baken...... :ler:

:forvirra: avsporer du nå eller assosierere du nå :forvirra: :blunke:

Skrevet

Ikke det spor......Avreagerer.....kanskje....??? Avkobler......Avatar-assosierer????

Skrevet
Ikke det spor......Avreagerer.....kanskje....??? Avkobler......Avatar-assosierer????

Sporveier etter truser, nææææææææ :forvirra:

Skrevet

Har noen kastet trusene sine igjen på Sporveiene?? :o

Lillian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...