Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #1 Skrevet 8. november 2003 ....jeg har lyst på en personlig melding her inne jeg!!! Så når jeg kommer inn hit så står det Merete, og jeg blir så glad og inne i tråden så står det f.eks: Skal vi ta en fest i kveld?? Så springer jeg på badet og ordner håret og tar en tynn en før jeg går på pub og møter deg. *Merete drømmer*
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #2 Skrevet 8. november 2003 Hva er det du egentlig vil, personlig melding, fest eller date? :blunke:
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 #5 Skrevet 8. november 2003 Jeg har også lyst på en fest.... Eller personlig melding....Eller et lystig lag med venner......Eller.......Egentlig er jeg åpen for det meste, jeg - for jeg gidder ikke pakke mer i kveld nemlig Lillian
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #6 Skrevet 8. november 2003 Ok, vi kan vel feste her inne. hva med litt pæreburrs?
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #7 Skrevet 8. november 2003 :o Huff, ble litt småredd for han karen på avataren skulle be meg på fest jeg nå..... Etter mange mnd, med svangerskap og nå amming hadde det vært arti med en liten tynn en.
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #8 Skrevet 8. november 2003 :o Huff, ble litt småredd for han karen på avataren skulle be meg på fest jeg nå..... Etter mange mnd, med svangerskap og nå amming hadde det vært arti med en liten tynn en. En tynn kar eller en tynn pinne
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #9 Skrevet 8. november 2003 En tynn kar eller en tynn pinne Begge to kanskje.
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #11 Skrevet 8. november 2003 Pinnadø..... Nei, når skjedde det? :o
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #12 Skrevet 8. november 2003 Care: Er det jeg som har drømt for mye om alkohol nå, eller er det bare mannen i avataren som blir penere og penere.....
chimp Skrevet 8. november 2003 #13 Skrevet 8. november 2003 Bare skinndød! Du skifter avatar oftere enn andre skifter underbukser jo......
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #14 Skrevet 8. november 2003 Care: Er det jeg som har drømt for mye om alkohol nå' date=' eller er det bare mannen i avataren som blir penere og penere.....[/quote'] Joda, jeg prøver ut pene herrer i kveld jeg :blunke: Hallo, det heter at jeg skifter ut menn oftere enn underbukser....
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #15 Skrevet 8. november 2003 Du skifter avatar oftere enn andre skifter underbukser jo...... Sånn en gang i uke assa........
chimp Skrevet 8. november 2003 #16 Skrevet 8. november 2003 Njaaaeeiii....går truseløs heller....da slipper man problemet m omrisset av trusekanten i baken......
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #17 Skrevet 8. november 2003 Njaaaeeiii....går truseløs heller....da slipper man problemet m omrisset av trusekanten i baken...... avsporer du nå eller assosierere du nå :blunke:
chimp Skrevet 8. november 2003 #18 Skrevet 8. november 2003 Ikke det spor......Avreagerer.....kanskje....??? Avkobler......Avatar-assosierer????
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #19 Skrevet 8. november 2003 Ikke det spor......Avreagerer.....kanskje....??? Avkobler......Avatar-assosierer???? Sporveier etter truser, nææææææææ
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 #20 Skrevet 8. november 2003 Har noen kastet trusene sine igjen på Sporveiene?? :o Lillian
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå