Gå til innhold

Bikkje i bunad

Fremhevede innlegg

Gjest Uglefot
Skrevet

Sett tendensen til at bikkjene har fått på seg bunad nå..er det bare jeg som synes dette er galskap?

Hva var det ei på tv'n idag sa " han er jo et fullverdig familiemedlem så selvfølgelig skal han ha bunad"

Haha,jaja,takk for underholdningen!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at de som liker å kle opp hundene sine fordi det er så "søtt" heller burde skaffe seg en teddybjørn.

• Liker 3
Skrevet

Så lenge hunden bruker riktig bunad er det helt greit. Går jo ikke an å bruke f.eks. telemarksbunad hvis både hunden, foreldrene og eierne er fra Trøndelag. :regler:

:ironi:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge hunden bruker riktig bunad er det helt greit. Går jo ikke an å bruke f.eks. telemarksbunad hvis både hunden, foreldrene og eierne er fra Trøndelag. :regler:

:jepp:

Syns heller ikke noe om at man kler bunad på hunder som bruker hijab.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett tendensen til at bikkjene har fått på seg bunad nå..er det bare jeg som synes dette er galskap?

Hva var det ei på tv'n idag sa " han er jo et fullverdig familiemedlem så selvfølgelig skal han ha bunad"

Haha,jaja,takk for underholdningen!

Har man ikke barn å kle opp,så får man skaffe seg en dukke. Så det på tv ja.....hunder med klær? greit med et varmt dekke på iskalde vinterdager til hunder som ikke klarer så mye kulde,men vi skriver da mai. De har ikke behov for noe på pelsen. Dette er et sykt behov hos eieren.

Ser j...dumt ut med forkle på ryggen......og det på en hannhund....verden er gal

• Liker 1
Skrevet

Bunad på hund? :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...