Gå til innhold

Alarmen gikk på Spektrum


chimp

Anbefalte innlegg

Var på 15-forestillingen av Cats nå i ettermiddag. Rett etter at forestillingen var over, før vi skulle forlate plassene våre, gikk alarmen.....Så kom det beskjed om at det hadde oppstått en nødsituasjon, atvi måtte gå kjapt mot utgangen, men ikke løpe, og fjerne oss fra bygningen m det samme vi kom ut....Ikke fritt for at jeg kjente et aldri så lite snev av panikk, men folk forholdt seg stort sett rolige og gikk fort ut! Vi hadde m jenta vår på 13, hun ble faktisk redd. Kanskje ikke så rart!

Det merkelige var at jeg satt og tenkte litt på det før forestillingen begynte....hvor nødutgangen var og hvor fort man kunne komme seg ut hvis det oppsto en nødsituasjon m så masse mennesker......

Har prøvd å finne ut på nyhetene hva det kan ha vært, men var ikke i stand til å finne noe.......

Bombetrusel over telefon? Tilløp til brann? Noen som har vært m på noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så kjedelig da. ikke for å spore av tråden din chimp, men hvordan var forestillingen. skal dit i morgen og jeg gleder meg. fortell litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjedelig da. ikke for å spore av tråden din chimp' date=' men hvordan var forestillingen. skal dit i morgen og jeg gleder meg. fortell litt da.[/quote']

He he...Er ikke den som skal se skjevt til avsporinger....men har en egen tråd under Kultur som heter 'Musicalen Cats', der jeg sier noe om forestillingen idag.......men gled deg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig!!

Er journalist og har vært på jobb i dag. Etter å ha lest dette sjekka jeg alle meldinger som kom fra NTB i dag, og det har ikke kommet noe som helst.

Kunne det ha vært en øvelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så merkelig!!

Er journalist og har vært på jobb i dag. Etter å ha lest dette sjekka jeg alle meldinger som kom fra NTB i dag, og det har ikke kommet noe som helst.

Kunne det ha vært en øvelse?

Ta kontakt m Spektrum!!! Er innmari nysgjerrig....de kan da ikke bare skremme folk på den måten sånn uten videre.....eller kan man det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at de akkurat har hatt brannøvelser på Nationaltheatret, uten å informere publikum på forhånd (for da ville det jo ikke vært realistisk). kanskej de hadde det på Spektrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok staben som hadde det travelt med å bli ferdige for å gå på fest eller noe.

Heh....De skulle jo kjøre en forestilling til da....klokka var jo bare seks på eftan......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hm kan bare være øvelse.var selv på kino engang hvor alarmen begynte å gå, men vi fikk bare beskje om å ta det med ro og avvente men fikk aldri vite no mer,og filmen fortsatte som om ingenting var hendt..ja nervene var ikke helt i ro da..husker ikke helt hva filmen handlet om nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois!

Var på forestillingen i dag jeg og.

Det var meningen at det skulle være brannøvelse. Det hang lapper litt rundt omkrig ute ved barene.. Var bare en vanlig øvelse i spektrum.

Heldigvis var den ikke midt i forestillingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten avsporing her:

Da jeg gikk i første klasse husker jeg det ble ringt inn en bombetrussel til skolen, brannalarmen gikk, og alle måtte ut.

Det var fryktelig ekkelt, og enda, 18 år seinere får jeg fremdeles en sånn vond klump i magen når jeg hører en slik alarm.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...