Gjest Hikken Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Den store flaggdebatten kommer opp hver 17 mai, men nå er jeg spent om noen her så utenlanske flagg idag? Selv var jeg og så på borgertoget i Bodø, og de eneste flaggene som var brukt var det norske og samiske
Gjest Anuket Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Så kun det norske, men den internasjonale skolen her hadde et banner med flere av verdens flagg tegnet på :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 I Trondheim har VM i mustasje nettopp vært, så delegasjonene fra de ulike landene gikk i borgertoget, med flagg fra sine respektive land sammen med norske. Syns dette egentlig bare er hyggelig, i og med at de er turister som representerer den tyske barteklubben og så videre. Og de var jammen litt av et syn som livet opp borgertoget skikkelig Ellers fra det var det bare norske flagg. 1
Chiyo Skrevet 17. mai 2011 #9 Skrevet 17. mai 2011 Jeg var jo ikke i Norge så jeg fulgte med på NRK. Og der var det en Amerikansk dame med bunad og amerikansk flagg. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #10 Skrevet 17. mai 2011 Var på karl johan en liten stund, og så kun norske flagg. så en mann med kilt, og det var jo bare kult. 1
Tinkerbelle Skrevet 17. mai 2011 #11 Skrevet 17. mai 2011 Jeg så en mann med et norsk og et islandsk flagg i toget idag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå