AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er så ekstremt perfeksjonistisk på alle plan, og det blir bare værre og værre. Jeg har lest om at det finnes tre typer perfeksjonister, jeg tror søren meg jeg er alle tre. Jeg blir aldri fornøyd med noe, og jeg har gått fra å være en blid og omgjengelig jente til å bli en snobbete, kritiserende og stresset versjon av meg selv. Jeg må ha det ryddig rundt meg, må være bedre enn alle andre, må ha de fineste klærne og det mest polerte utseendet. Det er som om jeg har lister i hjernen som kommer på et samlebånd som aldri tar slutt. Alt må planleggest, og om noen ringer meg på ettermiddagen og spør om jeg vil bli med på noe, så blir jeg helt stresset, og finner på en unnskyldning for å slippe unna. Jeg kan bruke timesvis bare på å rydde i alle sangene på ipoden så spillelistene ikke blir rotete, og om jeg har kjøpt noe som viser seg å ha en minatyrisk skade så kan du være sikker på at jeg går tilbake og bytter i det mest perfekte eksemplaret. Når jeg har hatt studievenner, sa har jeg latt være å fortelle dem nyttig informasjon bare så de ikke skal få en fordel og få bedre enn meg på prøver/innleveringer. Blir veldig stresset av det dere her "du kan bli hva du vil her i verden!"-snakket, for da tenker jeg automatisk at jeg like greit kan blir den smarteste, mest suksessfulle karrierekvinnen ever. Noen har jo greid det før, så hvorfor ikke meg liksom?? Vil gjerne ha noen råd fra andre i samme situasjon eller lignende...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå