AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg føler meg slank, men samtidig har jeg former. Jeg er vel en pæretype med smal midje og brede hofter. Legger på meg først p rompe og lår. Overkroppen er litt mindre enn underkroppen, men ikke på en ekstrem måte. Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Del Skrevet 17. mai 2011 du høres perfekt ut, langt fra feit men som flere sier, vekt har lite å si, og vi kan ikke vite om du er feit siden vi ikke har sett kroppen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Del Skrevet 17. mai 2011 Syns dere Beyoncee og Jennifer Lopez er feite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 17. mai 2011 #4 Del Skrevet 17. mai 2011 Syns dere Beyoncee og Jennifer Lopez er feite? Nei, i alle dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei! Vi har samme høyde, og jeg har vært alt fra 47-78 kilo. Følte meg helt klart mest vel når jeg var rundt 62-65 kilo, så det er bare å slappe av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg bare føler meg så forferdelig stor i forhold til mange andre. Det er kanskje fordi jeg er så høy, men jeg føler meg som en moskus noen ganger. men jeg er sånn som beyonce og j.lo. Sånn kropp. Har ikke tall på hvor mange ganger gutter har kløpet meg i rompa når jeg har vært på fest... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 17. mai 2011 #7 Del Skrevet 17. mai 2011 Tror det er på tide at KG får et eget forum som heter "Kroppen din - her kan du spørre og få svar på om du er feit eller ikke". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #8 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg bare føler meg så forferdelig stor i forhold til mange andre. Det er kanskje fordi jeg er så høy, men jeg føler meg som en moskus noen ganger. men jeg er sånn som beyonce og j.lo. Sånn kropp. Har ikke tall på hvor mange ganger gutter har kløpet meg i rompa når jeg har vært på fest... Kjenner meg igjen i denne altså. Spesielt når jeg henger med mine nette, søte små venninner som bruker 36 i sko og ikke er mer enn 163 cm høye. Har også ganske brede skuldre, så lett å føle seg litt gigantisk selv om man er slank. For meg hjelper det å kle seg i litt løsere klær, altså ikke potetsekker heller, men veeeldig tettsittende klær føler jeg at jeg bare ser større ut i. Ha gjerne en tettsittende underdel og mer baggy oventil. Eller omvendt da. Eller "avbalanser" med tilkbehør, sjerf osv. Når du et høy kan du fint bruke større smykker, vesker osv. Jeg er også veldig glad i litt lange dressjakker, veldig kledelig på høye jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. mai 2011 #9 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Hva er det med alle disse "er jeg feit?"-trådene. Det er jo bare trist. Hvis du med dine mål må spørre om noe slikt så er du enten bare ute etter å fiske etter komplimenter (noe som er ekstremt patetisk), eller så har du ALVORLIGE forstyrrelser når det gjelder syn på kropp og sunnhet. Uansett hvilken av dem det er så trenger du hjelp, siden du virker til å lide av alvorlige problemer med selvbilde og evne til å fokusere på viktigere ting. Kjenner jeg blir både oppgitt og irritert. Endret 17. mai 2011 av Tabris 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #10 Del Skrevet 17. mai 2011 Hva med alle disse trådene i det siste? Hvordan kan noen i det hele tatt lurer på om man er feit når man har 65 kilo fordelt på hele 177 cm? Gå hit og få svaret: http://www.bmi-kalkulator.no/?v=65&h=177 Din BMI er: 20.75 Normal vekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå