Gå til innhold

Hvordan kontakt jenta?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Om du har henne på facebook, så gjør jo det egentlig saken mye enklere. Ta initiativ til å starte samtaler med henne, spør henne hvordan hun har det osv osv. Ender det med at dere sitter å prater kjempelenge, må jo hun også forstå at du er litt interessert i henne, eller hva? :)

Jeg starter samtaler så ofte jeg kommer på noe å si, men ikke altid jeg klarer å holde de igang. men vi skal på kino på søndag, jeg hun, kamerat av meg og dama hans/veninna hennes)

Kan se ut som om hun begynner å ta hintet ettersom jeg endte opp som masør etter trening :)

Endret av gutt_19_91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til ! Og husk å fortelle oss hvordan det ender :) Ser ut som du har taket på dette nå snart ! ;p

Skrevet

det skal jeg sophiaM, prøver å samle meg så jeg er klar etter kinoen :)

Skrevet

Jeg starter samtaler så ofte jeg kommer på noe å si, men ikke altid jeg klarer å holde de igang. men vi skal på kino på søndag, jeg hun, kamerat av meg og dama hans/veninna hennes)

Kan se ut som om hun begynner å ta hintet ettersom jeg endte opp som masør etter trening :)

yess ! Kjempe bra, litt sent svar (?)

Men lykke til og kos deg ;)

AnonymBruker
Skrevet

hei, jeg er en gutt på 19 snart 20 år.

Jeg har aldri hatt en kjæreste og er nokså usikker på hvordan jeg skal gå frem. Har altid vært beskjeden av meg. Jeg kan sitte å planlegge hva jeg vil gjøre med henne når vi er alene, men tørr liksom ikke prøve å feks. massere henne etter trening(noe som skjer ofte) pga, vi ikke er alene.

Jeg har akkurat truffet en jente som jeg er skikkelig interisert i. Jeg møtte henne mens jeg og noen venner spilte volleyball. Jeg har på en måte blitt med i venne gjengen hennes, vi er en 6-7 stykker som snakker en del sammen og treffes ofte. Jeg prøver å flørte med henne, men jeg vet ikke om hun merker noe til det. Jeg ser på henne og smiler og hun gjør det samme tilbake. Jeg snakker med henne mye, men aldri alene.

Er det noen som har noen tips på hvordan jeg kan gå frem for å snakke med henne alene?

Flørte tips?

Jeg føler selv at vi klaffer godt sammen, men er usikker på om hun syntes det samme.

Mvh gutt19

Send henne denne linken! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Så, hvordan gikk det med kino-daten? :)

Skrevet

Kinoen gikk fint, men fikk aldri spørt henne i alenerom ettersom veninna hennes og kameraten min, ble med hjem til meg, å hang der en stund... men har eksamen i måra, vi skal møtes igjen på lørdag sammen med kameraten min og veninna hennes, så får se om jeg klarer å hinte at de skal stikke så jeg får spurt henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...