Gå til innhold

Hvordan kontakt jenta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg er en gutt på 19 snart 20 år.

Jeg har aldri hatt en kjæreste og er nokså usikker på hvordan jeg skal gå frem. Har altid vært beskjeden av meg. Jeg kan sitte å planlegge hva jeg vil gjøre med henne når vi er alene, men tørr liksom ikke prøve å feks. massere henne etter trening(noe som skjer ofte) pga, vi ikke er alene.

Jeg har akkurat truffet en jente som jeg er skikkelig interisert i. Jeg møtte henne mens jeg og noen venner spilte volleyball. Jeg har på en måte blitt med i venne gjengen hennes, vi er en 6-7 stykker som snakker en del sammen og treffes ofte. Jeg prøver å flørte med henne, men jeg vet ikke om hun merker noe til det. Jeg ser på henne og smiler og hun gjør det samme tilbake. Jeg snakker med henne mye, men aldri alene.

Er det noen som har noen tips på hvordan jeg kan gå frem for å snakke med henne alene?

Flørte tips?

Jeg føler selv at vi klaffer godt sammen, men er usikker på om hun syntes det samme.

Mvh gutt19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør om hun blir med på en kaffe. Snakk hyggelig, gi noen oppriktige komplimenter og en klem når dere tar farvel. Du vil merke det på henne hvis hun er ukomfortabel.

Skrevet

Spør om hun blir med på en kaffe. Snakk hyggelig, gi noen oppriktige komplimenter og en klem når dere tar farvel. Du vil merke det på henne hvis hun er ukomfortabel.

Jeg er litt redd for å gjør det sånn som det er nå, pga, jeg vil ikke risikere vennskapet, men kommer nok til det.

AnonymBruker
Skrevet

- Følg henne hjem en dag.

- Ta henne med i kiosken etter trening for å kjøpe noe å drikke.

- Nevner hun en film, sted.. ett eller annet hun ikke har sett/vært - hopp inn og forslå å gjøre det sammen.

- "Det var så fint vær i dag - skal vi ikke gå en tur langs havnen?"

Skrevet (endret)

hei, jeg er en gutt på 19 snart 20 år.

Jeg har aldri hatt en kjæreste og er nokså usikker på hvordan jeg skal gå frem. Har altid vært beskjeden av meg. Jeg kan sitte å planlegge hva jeg vil gjøre med henne når vi er alene, men tørr liksom ikke prøve å feks. massere henne etter trening(noe som skjer ofte) pga, vi ikke er alene.

Jeg har akkurat truffet en jente som jeg er skikkelig interisert i. Jeg møtte henne mens jeg og noen venner spilte volleyball. Jeg har på en måte blitt med i venne gjengen hennes, vi er en 6-7 stykker som snakker en del sammen og treffes ofte. Jeg prøver å flørte med henne, men jeg vet ikke om hun merker noe til det. Jeg ser på henne og smiler og hun gjør det samme tilbake. Jeg snakker med henne mye, men aldri alene.

Er det noen som har noen tips på hvordan jeg kan gå frem for å snakke med henne alene?

Flørte tips?

Jeg føler selv at vi klaffer godt sammen, men er usikker på om hun syntes det samme.

Mvh gutt19

Stå på, jenter liker gutter som ikke er så beskjeden ;)

Som det er skrevet tidligere, følg henne hjem. God mulighet for å få alene tid med henne ;)

Endret av cena
Skrevet

Har foreslått å kjøre henne hjem flere ganger, men hun har alltid sykkelen med seg. Men den var ikke så dum. Noen tips hvordan jeg kan lese "signalene" som folk kaller det, er extremt uvitende på dette emnet.

Skrevet

Har foreslått å kjøre henne hjem flere ganger, men hun har alltid sykkelen med seg. Men den var ikke så dum. Noen tips hvordan jeg kan lese "signalene" som folk kaller det, er extremt uvitende på dette emnet.

Hmm.. Eks, hvis du har spurt henne om å finne på noen. Så ville hun raskt ha vist avslag.

Eks, jeg skal dessverre noe i kvel osv .. .

Hvis du hadde gitt henne en klem ville du kjent om hun hadde klemt deg tilbake eller latt deg klemme henne...

Du merker rask hvis dere taster på mobilen, og hun sender smileansikt som ( :P ) i stede for ( :);) :D ) osv ..

Prøv og merk deg om hun sender deg blikk, smiler eller er veldig interessert i å snakke :)

Lykke til ! =)

Skrevet

Jeg har merka at hun ser meg i øynene og smiler hvis jeg ser på henne. Og det er hun som kommer og vil klemme når hun feks skal gå fra trening før meg. Hun har ikke brukt noen simleys i det hele tatt på sms, men så har vi ikke akkurat hatt noe serlig kontakt via sms heller. mest på facebook :P

Skrevet

Jeg har merka at hun ser meg i øynene og smiler hvis jeg ser på henne. Og det er hun som kommer og vil klemme når hun feks skal gå fra trening før meg. Hun har ikke brukt noen simleys i det hele tatt på sms, men så har vi ikke akkurat hatt noe serlig kontakt via sms heller. mest på facebook :P

Jeg er nok ganske sikker på at hun er interessert :)

Men jeg kan ikke garantere noen..

Men et tips fra meg, for jeg hater nemlig å måtte ta iniativet selv når det kommer til gutter, pga at jeg føler at det er de som skal ta seg av det .. ( høres kanskje litt dumt ut ? )

Så ikke la henne vente for lenge.. For vi jenter er like så usikre som gutter ;)

Skrevet

Vel, da tar jeg sjangsen og spør om hun vil gå på kino elns :) takk for hjelp, fortsett posts hvis noen har noe mer å tilføye.

Skrevet

Vel, da tar jeg sjangsen og spør om hun vil gå på kino elns :) takk for hjelp, fortsett posts hvis noen har noe mer å tilføye.

Ja det synes jeg du skal gjøre, håper at jeg får høre om hva hun sier til forslage ditt :) ( for å høre om teorien min var rett )

Skrevet

skal gi beskjed:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

bare for å ha sjekket dette, jeg bør spørre henne face to face? vurderte telefon eller sms/facebook, (er litt lettere for meg). men gir mer mening å spørre henne selv.

Jeg klarer liksom aldri å holde en samtale med jenta igang, hvis det ikke kommer noe naturlig. og har aldri vært med henne alene heller.

Endret av gutt_19_91
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste gjennom innlegget ditt, jeg føler at det er litt vanskelig å gi tips når jeg ikke vet hvordan du ser ut.

lang eller kort, tykk eller slank.

Har du facebook, går det an at du oppgir navne dit? eller forklarer hvordan du ser ut ?

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Enten face to face eller telefonsamtale. Det blir mer distansert hvis du sender en melding.

Skrevet (endret)

.

Endret av gutt_19_91
Skrevet

bare for å ha sjekket dette, jeg bør spørre henne face to face? vurderte telefon eller sms/facebook, (er litt lettere for meg). men gir mer mening å spørre henne selv.

Jeg klarer liksom aldri å holde en samtale med jenta igang, hvis det ikke kommer noe naturlig. og har aldri vært med henne alene heller.

hmm.. Det er jo ikke så viktig egentlig, spesielt når det kommer til ting som date.

Men det er jo selvfølgelig et pluss hvis du tørr å spørre henne face to face :)

Når jeg var yngre så spurte faktisk en klassekamerat meg over telefonen, det syntes ikke jeg var kult.

Men jeg ville ikke reagert om at noen hadde spurt meg på date over telefonen.

AnonymBruker
Skrevet

Send en sms eller ta det over facebook. Spør henne om hun har lyst til å gå på kino. Fang opp dersom dere snakker om filmer (du kan jo starte praten) og de nyeste som kommer. Ytrer hun noe positivt der så hiv deg på. Siden dere treffes jevnlig så synes jeg det er greit med en sms eller FB. Foreslå en kaffe etter trening. Send en sms og si at du er selskapssyk og lurer på om hun har lyst til å se en film hjemme. Du har alle muligheter til å be henne bli med på noe. Du må bare våge.

AnonymBruker
Skrevet

Om du har henne på facebook, så gjør jo det egentlig saken mye enklere. Ta initiativ til å starte samtaler med henne, spør henne hvordan hun har det osv osv. Ender det med at dere sitter å prater kjempelenge, må jo hun også forstå at du er litt interessert i henne, eller hva? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...