Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Andre her som sliter med det? Jeg får max smerter i hele kroppen (liksom influensa-smerter, om dere skjønner) bare jeg anstrenger meg pittelitt. I dag var det nok å gå en tur ut i bunad, nå er jeg helt ødelagt. Finnes det kjerringråd e.l. som kan lindre dette? Jeg har merket meg at fysisk aktivitet forebygger, men når det først står på, så er jo bevegelse nesten umulig...
Gjest Tjoms Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Har du sjekket d-vitamin nivået ditt? Jeg klagde på muskelsmerter i flere år, ble aldri sjekket. Da det endelig ble sjekket, var det i grevens tid i forhold til utvikling av osteoporose.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Har du sjekket d-vitamin nivået ditt? Jeg klagde på muskelsmerter i flere år, ble aldri sjekket. Da det endelig ble sjekket, var det i grevens tid i forhold til utvikling av osteoporose. Takk for tips. Legen har liksom sjekket det som sjekkes kan, men kan spørre spesifikt om det neste gang. Veldig slitsomt å bli dausliten og få vondt av å hente posten....
Gjest Tjoms Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Takk for tips. Legen har liksom sjekket det som sjekkes kan, men kan spørre spesifikt om det neste gang. Veldig slitsomt å bli dausliten og få vondt av å hente posten.... Jeg ville tatt en telefon for å dobbeltsjekke, og samtidig høre hva ref.verdien er. Da jeg var hos legen med dette så ble jeg sendt frem og tilbake til nevrologer, var hos fysio, osv, og mange år senere så var det altså d-vitamin som var årsaken. Det er jo helt opplagt at noe sånt burde sjekkes aller først, men man kan dessverre ikke stole på at de rette testene taes. Hvis d-vitaminet er i orden, så anbefaler jeg at du tar deg en tur til soneterapeut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå